tag:blogger.com,1999:blog-37668803.post2861612672889575580..comments2023-08-01T18:15:55.859+08:00Comments on 人算天算: 豈容「上品無寒門」!Ebenezerhttp://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comBlogger39125tag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-11825662990217192762010-11-30T11:07:41.262+08:002010-11-30T11:07:41.262+08:00新鮮人:
呢d「名校」,現在已經在另一個層面「弄出名堂」了!
所以,無論點,佢地仲係「名校」!新鮮人:<br /><br />呢d「名校」,現在已經在另一個層面「弄出名堂」了!<br /><br />所以,無論點,佢地仲係「名校」!Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-6138582242109106662010-11-30T10:58:19.337+08:002010-11-30T10:58:19.337+08:00我不是名校出身,
但身邊認認了一些名校出身的朋友,
他們異口同聲都說那些名校在教育學生上不見得特別出...我不是名校出身,<br />但身邊認認了一些名校出身的朋友,<br />他們異口同聲都說那些名校在教育學生上不見得特別出眾,<br />有不少只是睇住分數做人,<br />內裏的同學又會鬥分數鬥餐死,<br />同學之間的感情不是很真誠,<br />當然不會全部都是,<br />只是有利有弊,<br />要學好重點是學校的教育方針,<br />多啲資源當然有幫助,<br />但教學方針和手法才是最重要。新鮮人https://www.blogger.com/profile/02377898067921935975noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-27444229193931321872010-11-29T09:16:29.507+08:002010-11-29T09:16:29.507+08:00eric:
你母校弄得如此傷你心,真可悲:(eric:<br /><br />你母校弄得如此傷你心,真可悲:(Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-21289065529036935152010-11-29T09:12:42.839+08:002010-11-29T09:12:42.839+08:00DeepC:
若辦學者,不管是管理的個人或者背後的團體,失去了根本的辦學理想的話,是值得受責備的。...DeepC:<br /><br />若辦學者,不管是管理的個人或者背後的團體,失去了根本的辦學理想的話,是值得受責備的。Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-29986382879011231162010-11-28T22:33:27.407+08:002010-11-28T22:33:27.407+08:00我送佛送到西,俾埋我嘅「世襲」分「宗教」分佢哋都OK㗎。哈哈。
其實我當年都只不過喺插班生,唔喺根正...我送佛送到西,俾埋我嘅「世襲」分「宗教」分佢哋都OK㗎。哈哈。<br />其實我當年都只不過喺插班生,唔喺根正苗紅嘅。同屆插班生都喺來自唔同階層。以前真喺只要成績好就有機會。不過而家咁嘅制度都唔知有冇可能囉。erichttps://www.blogger.com/profile/05250737581315104602noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-3749263685055968012010-11-28T21:28:46.918+08:002010-11-28T21:28:46.918+08:00所以我說是掌權人的問題.
派什麼人打理學校, 就生出相對效果.
如果打理學校的人覺得"辦...所以我說是掌權人的問題.<br />派什麼人打理學校, 就生出相對效果.<br /><br />如果打理學校的人覺得"辦學店"是目標, 那他就是get the job done.<br />問題是, 掌權人是否定相同的目標及派right person 去打理學校?DeepChttps://www.blogger.com/profile/02079162028692835904noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-35625217408234166552010-11-28T18:40:43.714+08:002010-11-28T18:40:43.714+08:00the inner space:
弄至如斯田地,哀哉!哀哉!x2the inner space:<br /><br />弄至如斯田地,哀哉!哀哉!x2Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-83633416254451541952010-11-28T18:39:26.510+08:002010-11-28T18:39:26.510+08:00eric:
“如果我有小朋友嘅話,喺唔會入呢間。。。雖然喺母校。”
你呢番說話如果俾嗰D不惜工本...eric:<br /><br />“如果我有小朋友嘅話,喺唔會入呢間。。。雖然喺母校。”<br /><br />你呢番說話如果俾嗰D不惜工本為咗攞5分班友仔聽到的話,實開心死佢地啦,哈哈!Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-10520989626445988852010-11-28T18:33:03.567+08:002010-11-28T18:33:03.567+08:00DeepC:
由商營思想的人去打理學校?!簡而言之,即是在辦學店嗎?DeepC:<br /><br />由商營思想的人去打理學校?!簡而言之,即是在辦學店嗎?Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-79305841448692028482010-11-28T18:29:57.105+08:002010-11-28T18:29:57.105+08:00SKII:
那裡唸書的人根本沒有之資格丶或無須要獎學金,因為這是“貴族學校”嘛。
註所引的那篇文...SKII:<br /><br />那裡唸書的人根本沒有之資格丶或無須要獎學金,因為這是“貴族學校”嘛。<br /><br />註所引的那篇文章出自信報,只有已付費登記用戶才可以看到網上版全文,因此,我沒有將有關URL附上。Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-62147990283948861692010-11-28T07:01:19.385+08:002010-11-28T07:01:19.385+08:00還有人際網絡也是其中的原因,英國的 伊頓公學 Eton College 是表表者。
弄至如斯田地,...還有人際網絡也是其中的原因,英國的 伊頓公學 Eton College 是表表者。<br /><br />弄至如斯田地,哀哉!哀哉!the inner spacehttp://(選用)noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-67444773098311470582010-11-28T04:20:49.513+08:002010-11-28T04:20:49.513+08:00很同意"學校掌權人才是關鍵"。以前L校長絕對唔會攪成咁嘅。
X果日報可以搵下退休...很同意"學校掌權人才是關鍵"。以前L校長絕對唔會攪成咁嘅。<br />X果日報可以搵下退休嘅校長問下佢哋點睇。不過X果日報同X校長咁熟,睇怕都唔敢㗎啦。<br /><br />ebenezer, 如果我有小朋友嘅話,喺唔會入呢間。。。雖然喺母校。erichttps://www.blogger.com/profile/04075718306757521571noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-64342639458836805392010-11-28T00:08:41.299+08:002010-11-28T00:08:41.299+08:00在另一個角度看, 不是學校的問題, 學校掌權人才是關鍵.
商營社會培養商營思想的人, 由商營思想的...在另一個角度看, 不是學校的問題, 學校掌權人才是關鍵.<br /><br />商營社會培養商營思想的人, 由商營思想的人去打理學校, 很自然會跟舊制不同.DeepChttps://www.blogger.com/profile/02079162028692835904noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-83993102638786065342010-11-27T23:44:47.058+08:002010-11-27T23:44:47.058+08:00忽然想起,自己曾經寫過這個:
http://sally-smallthoughts.blogspo...忽然想起,自己曾經寫過這個:<br /><br />http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2010/04/blog-post_28.htmlShttps://www.blogger.com/profile/16296933335988588539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-57674311892036254172010-11-27T23:30:15.454+08:002010-11-27T23:30:15.454+08:00我最近參加了一些直資學校的講座,有一些想法,看了報章的報導,又有一些想法,再看了你這個,又想到另一些...我最近參加了一些直資學校的講座,有一些想法,看了報章的報導,又有一些想法,再看了你這個,又想到另一些,其實真的好矛盾,直資學校被批沒有善用獎學金,但首先,大部份在那裡唸書的人根本沒有之資格丶或無須要獎學金,就如你說的「上品無寒門」!<br />另,“詮”是否應有 URL,click 不進去耶!Shttps://www.blogger.com/profile/16296933335988588539noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-46350280589230647722010-11-27T21:19:04.374+08:002010-11-27T21:19:04.374+08:00肥貓 :
對!香港"貧者越貧, 富者越富" 越來越甚,遲早出事!!肥貓 :<br /><br />對!香港"貧者越貧, 富者越富" 越來越甚,遲早出事!!Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-83207702900050455272010-11-27T18:27:01.328+08:002010-11-27T18:27:01.328+08:00"上品無寒門" 的確越來越真, 這是"貧者越貧, 富者越富"..."上品無寒門" 的確越來越真, 這是"貧者越貧, 富者越富" 的演化吧.肥貓https://www.blogger.com/profile/03765009722734228328noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-66230724996460390592010-11-27T12:10:34.114+08:002010-11-27T12:10:34.114+08:00新鮮人:
今天,「名校」與「貴族學校」這兩個名詞,已經混淆不清了。
照我愚見,「名校」是學校真的...新鮮人:<br /><br />今天,「名校」與「貴族學校」這兩個名詞,已經混淆不清了。<br /><br />照我愚見,「名校」是學校真的辦得好,得到大家認同而打出了名堂來的學校。因此,好些平民學校是區內的「名校」(當然是平民區啦)。<br /><br />而好些傳統「名校」,因歷史攸久,資源積聚得越來越多,被人認同也越來越甚,慢慢地學校本身又富裕起來了。如果,這些學校仍然把持蓍有教無類之精神,學校比較富貴,並不是罪。<br /><br />但親眼我見過例子,有人去平民「名校」通通都考不上,但因父母有些錢,給果卻入到DXS,那麼,後者只淪為「貴族學校」而已。Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-52489068399978239582010-11-27T11:32:44.328+08:002010-11-27T11:32:44.328+08:00eric:
乜原來嗰間係你母校?借問聲你知道今日搞成咁,心痛唔心痛?eric:<br /><br />乜原來嗰間係你母校?借問聲你知道今日搞成咁,心痛唔心痛?Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-9599649724836756402010-11-27T11:29:32.198+08:002010-11-27T11:29:32.198+08:00匿名:
好同意 eric 所講,50s-70s年代係點我唔清楚,但80s-90s年代,我住嗰條窮屋...匿名:<br /><br />好同意 eric 所講,50s-70s年代係點我唔清楚,但80s-90s年代,我住嗰條窮屋邨,真係識得有唔少朋友仔都係入讀不同嘅名校。Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-54914539944307759022010-11-27T11:19:24.072+08:002010-11-27T11:19:24.072+08:00只想問一句:
「在"名校"讀書才有出頭天嗎?」
再問一句:
「今天的"...只想問一句:<br />「在"名校"讀書才有出頭天嗎?」<br /><br />再問一句:<br />「今天的"名校"的教育真的比"平民"學校好嗎?」<br /><br />所謂"好"是指分數還是教育精神方面呢?<br />為何現在那麼多"高分低智"學生呢?<br />這個值得家長深思?新鮮人https://www.blogger.com/profile/02377898067921935975noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-88639726323197709102010-11-27T10:43:47.013+08:002010-11-27T10:43:47.013+08:0050s-70s我就唔清楚,但喺我好肯定我讀書時八九十年代喺有唔少住屋村公屋廉租屋嘅同學仔。
其實我好...50s-70s我就唔清楚,但喺我好肯定我讀書時八九十年代喺有唔少住屋村公屋廉租屋嘅同學仔。<br />其實我好頂唔順呢嗰X校長,平時咁風騷又上電視又上報紙,而家衰咗就縮埋一舊。母校變得咁銅臭真喺可惜。erichttps://www.blogger.com/profile/05250737581315104602noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-74303983364367204372010-11-27T09:49:47.950+08:002010-11-27T09:49:47.950+08:00你真係以為在50s-70s這些名校是屋村仔入到?你真係以為在50s-70s這些名校是屋村仔入到?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-85876469256048341702010-11-26T23:36:00.964+08:002010-11-26T23:36:00.964+08:00HHH:
歡迎光臨^^
當然,不可以一竹篙打哂一船人。
覺得可悲的,只是發覺原來如此多教會名校...HHH:<br /><br />歡迎光臨^^<br /><br />當然,不可以一竹篙打哂一船人。<br /><br />覺得可悲的,只是發覺原來如此多教會名校,已經開始變質了:(Ebenezerhttps://www.blogger.com/profile/07613587789395091487noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-37668803.post-65096365366311261162010-11-26T23:21:07.490+08:002010-11-26T23:21:07.490+08:00都還有一些教會學校, 吾轉直資, 希望衣D師姑、和尚能夠一直企硬到底啦!都還有一些教會學校, 吾轉直資, 希望衣D師姑、和尚能夠一直企硬到底啦!HHHhttp://(選用)noreply@blogger.com