2009年7月2日

另類七一大遊行

昨日,我地一家人決定去參加七一大遊行,我地嘅訴求唔係去港島,而係要去東坪洲。

在我地去到之前,估唔到呢個荒島已經有好多人喺度遊行緊,果d人一批一批咁行,通通都有領袖揸住支旗仔帶領,不過就冇橫額冇口號冇傳媒,秩序好好,淨係見佢地塊面表現到好痛苦好淒涼咁啫。

東坪洲真係好鬼死曬,d士多又唔知點解差唔多罷晒市,晞晞熱到喊,我老婆曬到發瘟。我地見勢色唔對,即閃!

結果,一家人好早就係咁夷食埋晚飯然後火速飛返屋企,第一時間即刻開大個冷氣,攤晒喺度。之後,一家大細齊心嘗試去向人類體能嘅極限挑戰,就係七點半就熄燈全家人走去瞓覺喇,估唔到,我地所有人都能夠做得到!!

人類嘅潛能原來真係可以好大、好大,只要肯去發揮,冇嘢係做唔到,真係難以想像!

沒有留言:

發佈留言