2010年10月21日

故事一則

網上圖片
昨晚同班豬朋狗友去咗打邊爐灌啤酒吹水,席間聽咗個好鬼搞嘢嘅故仔:

話說有條友仔一直係用開 PC 嘅,唔知點解佢忽然間身痕想知道吓用 Mac 機究竟係點嘅一回事,結果,佢走去買咗部 MacBook Pro 嚟玩。唔試由是可,一試佢就閃電咁快咁即刻愛上咗  Mac 機喇。聽講佢仲日日帶埋部 MBP 番工,一有機會就同人講用 Mac 點正點正。仲有,佢以前電話係用開 WM 機嘅,而家都轉埋用 iPhone 喇。

有日,條友突然間心想,Apple 啲嘢咁掂,如果自己走埋入去做,自已咪掂埋一份?!結果,佢真係寫咗封毛遂自薦嘅求職信俾 Apple,而 Apple 又肯見佢喎。


Apple:請問你想加入蘋果做乜嘢職位呢?


友仔:我想做 Sales Manager,好想好努力咁幫你哋 Sell Apple 嘅產品。


Apple:乜你覺得 Apple 仲需要有 Sales Department 咩?()


友仔:..........


Apple:你一路做開咩工作架?


友仔:我 Sell 開 PC 嘅!


Apple:OIC..........

以上故事如有雷同,實屬巧合。


註:據聞 Apple 只有 Marketing Department,係冇 Sales Department 嘅!

27 則留言:

  1. apple已經成為一個"教派",
    很多人變得盲目了,
    羊群心態嘅結果!

    mac係有佢嘅好處,
    但不代表佢乜都好,
    就好似我前幾日篇blog文咁講,
    好多人只看到好看的一方,
    但又没有能力分析全局,
    結果選擇失誤!

    回覆刪除
  2. 新鮮人:

    好同意你講,好多人對Apple啲產品係好盲目咁追求,就好似iPhone4咁,現在市場上求機若渴嘅局面,真係好瘋狂。

    其實,好笑嘅係條友仔想去間個個在都盲目搶貨嘅公司度話想幫人sell嘢,結果攞嚟俾人寸,哈哈。

    回覆刪除
  3. 又啱喎
    apple使乜靠sales推銷呀

    回覆刪除
  4. 卡臣:

    係囉,條友仔俾我地笑死^^

    回覆刪除
  5. 講開,曾有個朋友推介apple的機,話俾W.好很多,我唔明,因我係電腦小白,問既然好過W.,為何市場占有率低過W.咁多?說A.的設計係FOR有少少懂電腦的人使用架喎,不知是否如是?

    回覆刪除
  6. apple只有一個sales :教主steve jobs~~~

    回覆刪除
  7. Coffee n Tea:

    Mac機市佔率低可能係對MS慣性嘅歷史原因引申到原在,唔知係唔係呢個理由呢?

    個人覺得,用Mac感覺上係爽好多,同埋唔駛成日咁花心機去「照顧」個OS。

    回覆刪除
  8. 篤篤篤撐:

    哈哈,最精警係你喇!!

    回覆刪除
  9. MAC機我就冇用開,不過用親d人個個都讚!

    以前d人用MAC,係因為要做Design野,做出黎d色偏差小,唔似PC整完出黎d顏色唔同哂;但而家d人用MAC,係因為型!潮!浩!有d友仔買部MAC book返黎,install番個window落去用都大有人在!!!

    至於市場佔有率,W大把錢,用平俾你用做stratgy,學校又有education version,而且公司客唔用得”反版”,相反MAC呢?software貴,而且做一d enterprise始終唔掂,只可以話大家市場都唔同...

    回覆刪除
  10. 阿"友仔"真係...好有熱誠,可惜唔了解人地,得過勇字...

    回覆刪除
  11. iPad 最後吸引到海外惖大學用來做study tool, market 又闊了.

    樓上I君提到平貴這個point, 這來才是主導. 過貴就無咁多人採用, 最緊要個price好.

    當年視窗流行, 係因為多人用老翻, 阿Bill G 又隻眼開隻眼閉, 所以初時唔少人可以低成本學及使用電腦.

    回覆刪除
  12. l.minor:

    用Mac機嚟用Windows,其實幾樣衰架,如果咁樣嚟扮型會笑死人。

    阿"友仔"如果做足功課先去In Apple,就唔駛俾人寸啦:)

    回覆刪除
  13. DeepC:

    MS之所以今日有大d嘅市場佔有率,同佢當年用差唔同賣白粉一樣嘅Marketing手法不無關係。

    至於今日Apple嘅成功,我覺得亦係同佢地有出色嘅Marketing策略有關。

    回覆刪除
  14. 我用pc, 貓生就pc同mac book pro都有用, mac 既 interface 真係靚到無朋友, windows 真係有排都追唔到, 不過因為用慣pc, 所以一用mac就會唔慣.

    如果只係上internet, facebook等等, 其實用mac都越來越ok.

    現今社會個 "靚" 字好緊要, apple就係深明此道, 所以大家咪俾佢迷住囉.

    回覆刪除
  15. 講開marketing,我就諗起當年PDA市場之霸者Palm,當日有邊個會諗到佢今日咁嘅境況?佢地唔係死係對手,而係死係自己marketing手上(其實佢地有冇marketing?)

    回覆刪除
  16. 肥貓:

    Oh! 我同埋貓生都逃唔過誘惑,被迷添^^

    回覆刪除
  17. l.minor:

    你講番Palm,我仲好懷念果部Palm Vx,當時拿上手,係型仔嘅象徵:)

    回覆刪除
  18. 我重以為你都寫故仔 tim...

    我都幾同意樓上各綱友的意見,尤其是是新鮮人,但自從我用咗 Apple 產品之後,卻又尤如中毒咁!!:-P

    回覆刪除
  19. SKII:

    哈哈,寫故仔呢樣嘢,等我同妳地偷吓師先寫啦。

    原來妳又係另一個中咗蘋果毒嘅人,慘慘!

    回覆刪除
  20. 新鮮人:

    我以前公司有Mac 有 PC,雖然唔係經歷好多,但都知到唔少Mac 嘅衰嘢。

    1) 打中文:用PC嚟打中文真係又快又方便。我公司啲Designer 都係用PC打晒啲中文字,然後Save TXT 放落去 Mac。你唔識打字,想用手寫板?對唔住,絕大部分手寫板都夾唔到Mac。

    2)換Parts:Ram 一時又話要夾 Hynix, 一時又話要夾Kingston,頂!溝Ram 又唔得,同牌子唔同Batch 都夾唔到。就連USB, CD Rom, Printer 都會唔夾。

    3) Software:ftp 要另外用Software; 手機 Sync 唔到Mac (iphone 除外);Browser開唔到網上銀行、馬會等等(而家好咗)。當然,好多好好用嘅software,都係只有PC Version。

    4) 貴。我記得以前未用intel U 時,一部加埋Ram 成兩皮嘅Power Mac ,同一部一萬銀嘅PC鬥快將200張每張近400MB嘅Tiff,resize 再轉jpg, 我用PC做完,部MAC先做到大半。大佬,一部一皮嘢銀嘅PC真係快到放火箭喇。就算係而家,一個差唔多spec 嘅PC都會平過Mac,一部Power Mac 隨時平5000。

    有次老細就因為貴而問個Designer,點解要Mac 唔要PC,個Designer 話,Mac Interface 靚,做嘢Happy 啲。當然,老細係唔會為咗你用得開心啲而畀多35%嘅成本買部Mac 畀佢。

    老細仲好笑到話,部Mac 真係咁好,你就唔洗成日走去PC到做嘢,然後又過落Mac度喇。

    回覆刪除
  21. 過內人:

    我同意用Mac機打中文,雖然裝埋Yahoo中文輸入,之但係點都冇在PC咁爽!

    至於用Office,用Mac版又點都冇PC版咁爽!

    公司買PC同換parts平貴其實都仲係其次,大部份公司唔想人用Mac,係唔想你型仔過老細就真(至於同infrastructure夾唔夾只係藉口!)

    回覆刪除
  22. 咁我個case 唔係喎,我老細對電腦無乜要求,Celeron 1GB ram 都無投訴,最緊要係Mon大,我真係想買部30吋Mon 畀佢。

    回覆刪除
  23. 過內人:

    嘩!你老細要成30吋Mon,佢一定係好鐘意關埋房門睇片架喇^^

    回覆刪除
  24. 過內人:

    OIC!

    你唔講開都唔省起,用 Mac 有樣麻煩嘅係,暫時好些炒股軟年都唔 support Mac:(

    回覆刪除
  25. Hi, its good piece of writing on the topic of media
    print, we all understand media is a impressive source
    of data.

    Feel free to surf to my web site - iphone 5 launch date

    回覆刪除
  26. http://www.divorcefaute.free.fr divorce amiable http://www.divorcefaute.free.fr

    回覆刪除