2011年1月5日

喪食

先兩日,同埋老婆跟人上中山諗住行吓,順便乘機食食乳鴿啫,點知同行班友仔搞到變咗做喪食團,一日食足九餐,差不多餐餐都食到成枱都係,家陣我都仲有啲驚!

最攞膽係夜晚剛剛食完乳鴒打邊爐,失驚無神,之後仲整多一大鍋乳鴿飯,雖然真係好惹味,但真係頂到上心口,為咗俾俾面,之後都哽多兩大碗。

食完晚飯十點上下,有妹妹仔話要唱 K,又有姐姐仔想去足浴,我當然支持去足浴啦,去到唱 K 又再食過咪死?!好彩,大家真係決定去足浴,去到只係食吓果碟啫,總算可以回一回氣。

大家足浴完事之後都夜晚十二點幾,我真係諗住番酒店瞓覺架喇,點知,有個姐姐仔話叫大家去宵夜喎,佢話:「外面得五度,我都專登叫到個 friend 嚟車大家去,依家人同車都喺樓下,唔食係唔係唔俾面先?」

我以為宵夜係去食吓夜粥啫,點知,我哋俾人車咗去間屠房,原來嗰度有間餐館嘅,姐姐仔個 friend 話,屠房夜晚劏豬嗰更剛剛十二點開始,我地可以食到即刻劏起嘅豬肉,時間啱啱好,極之新鮮!

結果,在震耳欲聾嘅豬被劏慘叫聲下,對住成枱唔同部位嘅豬肉同埋豬內臟,又再打多一次邊爐,真係好折墜!好核突!!

由於篇幅所限,以下只係第一日嘅喪食行程:

8:00am 在香港食早餐
12:00pm – 2:00pm 在中山飲茶(第一餐成枱都係)
2:00pm – 3:00pm 珍珠奶茶
3:00pm – 4:00pm High Tea:芝士蛋糕、雞翼薯條、蝦餅、鳳尾蝦、蘇皮龍蝦湯、咖啡...(成枱都係)
4:00pm – 5:00pm 雙皮奶、芝麻糊、燉蛋、蘿蔔糕、魚蛋... (成枱都係)
5:00pm – 6:00pm 麥當奴食雪糕、甜品
7:30pm – 9:30pm 晚飯:乳鴒火鍋宴 (成枱都係)
9:30pm – 12:00pm 足浴場食果碟
12:00am - 1:30am 屠場餐館食全豬宴火鍋宵夜(又成枱都係)


後記:今日返到香港,一打開 e-mail,全部係一個個 openrice 嘅 link ,原來另一班 friend 約今晚食和牛!阿媽,救命!!!

23 則留言:

  1. Ebenezer, 喂, 你呢個禮拜六,日上咗中山玩咩, 唔怪得揾唔到你啦

    回覆刪除
  2. 舞了:

    係星期一、二在中山^^

    回覆刪除
  3. Ebenezer,
    你要好好保重喎 XD

    回覆刪除
  4. 翔:

    多謝關心:)

    坦白講,我真係食到面都青埋:(

    回覆刪除
  5. haha, 我啲大陸朋友也是這样,總係玩玩玩、食食食,三更半夜仲要去消夜,係都唔放你走。有嗰種人生苦短,何妨秉燭夜遊的感覺!

    回覆刪除
  6. laulong:

    好彩姐姐仔多,冇乜人飲酒,唔係,仲死!

    回覆刪除
  7. 將樂趣變成痛苦,
    何必呢?

    仲好濫用地球資源!

    回覆刪除
  8. 我已經老了,咁食法個胃應該支持不了。

    回覆刪除
  9. 哈哈!呢啲經歷我都有,食食食,食到後尾已食唔出咩味了:p
    不過>>在震耳欲聾嘅豬被劏慘叫聲下

    呢個好核突!俾著我,冇朋友做都一定不去!

    回覆刪除
  10. 我以前有個朋友做過建屠房果個 project,佢話聽在屠房做工的人講,因為成日聽果啲劏豬慘叫,大部份人係唔食豬的。

    回覆刪除
  11. 好擦得喎呢團人!
    冬天唔怕嘅

    回覆刪除
  12. Uncle Ray:

    我都一樣唔係好頂得順架:(

    回覆刪除
  13. Coffee n Tea:

    一邊聽住劏豬聲,一邊食豬肉,呢個經驗真係好折墜:(

    回覆刪除
  14. 卡臣 & 自由行:

    可能係冬天冇乜野好玩,所以惟有食食食:(

    回覆刪除
  15. 小星:

    係囉,呢排成日都食食食!

    回覆刪除
  16. 新鮮人:

    係呀,真係攞苦嚟辛:(

    回覆刪除
  17. SKII:

    搞到我都唔係好想食豬肉囉!

    回覆刪除
  18. 話~食內臟,咪攪,重要聽住豬叫聲,有點恐怖呀!

    回覆刪除
  19. l.minor:

    單計內臟:豬紅、豬腰、豬潤、豬肺、豬腸....每樣一兩大碟,死未?

    回覆刪除
  20. Oh No~~~~
    這樣飽, 辛苦過行10hrs山路.

    回覆刪除