2011年5月17日

回來了

網上圖片
一直以來,自己基本上只寫「人算天算」這一個網誌。我沒有替它預設過甚麼固定的風格及取向,每篇帖文其實都只是隨便地隨心而出,但求盡意坦坦蕩蕩地去寫,然後又開放地、隨緣地跟江湖上各方好友開懷地聊,已經於心足矣。幾年間不經不覺地結識了好多網上好友,這大概是上天對我的一份額外賞賜吧。

最近,放多了些時間在學習之上,同時間也少寫了「人算天算」的帖子,更甚者,心機還多放了在寫學習筆記之上,在此消彼長下,駐足在此閒聊的時間又更少了。

最近在寫自己的筆記時,都有閃過它們有沒有可能公諸於世的可能?然而再想深一層,那些材料,根本不知道對自已有沒有好處,但就肯定會害人不淺,因此都是就此作罷好了。

還是提提自已,不要太過荒廢「人算天算」,否則,好容易即使執筆再寫,恐怕都沒有人會再肯去看的了。


當年今日:
民智未開?

24 則留言:

  1. 遇到有趣就寫低,將來睇番好得意架

    回覆刪除
  2. 我重以為你從此閉關添! ^_^

    回覆刪除
  3. e兄,

    我以為你去左大陸, 又或者好似我咁工作忙到死......

    回覆刪除
  4. naruto:

    好!一於再寫多篇番大陸遇到嘅有趣嘢!

    回覆刪除
  5. 小星:

    係呀,我潛咗水好耐。

    回覆刪除
  6. DeepC:

    其實一半半啦,先排病病地(懶病),之後又去咗一排大陸做嘢。

    回覆刪除
  7. SKII:

    從此閉關?差d都想架,但係又點捨得妳地呢^^

    回覆刪除
  8. 新鮮人:

    升呢?!我都想呀,哈哈^^

    回覆刪除
  9. 肥貓:

    其實....兩樣都有d啦^^

    回覆刪除
  10. hkeric:

    點鮮睇唔到你張Blog頭相嘅?

    回覆刪除
  11. laulong:

    是呀,不經不覺,都潛咗好耐水喇。

    回覆刪除
  12. welcome back, I had been pretty lazy with writing as well.

    回覆刪除
  13. 很久不見. 你可以把學習心得寫出來呵!

    回覆刪除
  14. Desertfox:

    So, let's writing more lar^^

    回覆刪除
  15. Quality Alchemist:

    我都唔知幾時先可以下山:(

    回覆刪除
  16. 我以為你出trip,好忙唔得閒上黎

    回覆刪除
  17. l.minor:

    早排真係忙出trip架,遲d寫多篇出trip嘅趣聞啦:)

    回覆刪除
  18. 咁你寫既舉記是關於哪一方面的呢?
    會計嗎?

    回覆刪除
  19. 目瞪口呆:

    不是甚麼專業筆記,而是給自己一點提醒的東西而已。

    回覆刪除