2011年10月17日

我空虛寂寞?

記得第一天司機開車送我和同事到達酒店的門口時,立時感到有點意外,因為地下大堂竟然沒有前台登記處,只有幾隻雞!我和同事找了水牌去查閱,再發現這座建築物原來還有激情火辣卡拉OK、沐足耍樂、以及清新怡人桑拿中心。好不容易才發現酒店大堂原來在這些好去處附近的某地方。
好坦白說,若果連這些酒店所提供的豐富娛樂仍然感覺不滿足的話,一定會悶得發慌。我晚上回到酒店,真的悶到發慌!因為這裡上不到 BlogspotFacebookyoutubetwitter 等等,也被 block 了大部份網上報紙。因天天都下雨,我也沒有心情到外面去四處逛。幸好,吃過地溝油晚飯後通常都肚子痛,瀉完後就覺整個人散了,因此,每晚九時多便想上床睡覺去。
以前聽過駐國內港人有這麼的一句順口溜:「一三五唱歌,二四六按摩。」我的那位同事他真的每天晚上都溜了去找按摩。我心想,其實他天天這樣搞也不覺悶嗎?
可能實在睡得太早,這幾天晚上都發著惡夢,夢中自己大學未畢到業、仍在考會計這個壞鬼試、入到試場心驚膽跳、考試失敗後又要再考、離及格畢業還有漫漫長路……

每晚發這些惡夢,是否因為太過空虛寂寞?



當年今日:

25 則留言:

  1. 是否感到 心癢難奈 呢?
    心思思好痕係咪呀?

    回覆刪除
  2. 新鮮兄:

    No lar, 果d野唔啱我玩架。

    回覆刪除
  3. 好慘呀!!!!每晚嘅節目就係等肚痾!

    回覆刪除
  4. 以便兄單身赴任,難得週末才回港和家人團聚,當然要抓緊每一刻相聚時光。平日晚間沒有娛樂,但想雖然在遠方,應還可以接通長途電話的吧,中港的長途電話費在競爭之下,已經較為合理!

    回覆刪除
  5. 哈哈哈兄台在遠方上不到網入部落格,要等到週末才再能恢復矣! 祝:好耐性!




    sPace

    回覆刪除
  6. 我以前嘅工餘節目係保齡,打足一晚

    回覆刪除
  7. 直頭喇,寡到要把肚疴當朋友!

    去唱吓歌咯,唔 evil 架!

    仲有,我時不時都發夢自己未交齊論天,仲未正式畢業,夢中憂心忡忡!

    回覆刪除
  8. 我同你一樣,到國內出差真係超悶.如果遇著周六周日就仲慘,除非附近有名勝遊覽,否則多數都係留係酒店工作,令到自己可以預期收job番屋企...sigh

    回覆刪除
  9. 成日聽見話經歷咗某啲慘痛經歷後, 會成日發番有關嘅惡夢, 以前我唔信, 但自從呢幾年後, 信.

    "每晚發這些惡夢,是否因為我太過空虛寂寞?"

    係時候要搵 oD嘢玩吓嘞!

    回覆刪除
  10. 間酒店竟然有雞走入嚟?果然好鄉村。

    回覆刪除
  11. 點解我以前返大陸出差都唔係咁嘅,酒店完全冇嗰類康樂設施架!晚晚做到三更半夜(兩點都試過)先走得,就算可以早啲走,都要陪當地同事食飯,基本上冇乜機會十一點前返到酒店。不過咁,返到房得一個人又唔係咁自在,唔係空虛寂寞,而係我怕有鬼,所以瞓覺都唔會熄燈架!

    回覆刪除
  12. 唔係,而係考會計試做trainee那幾年係大多數會計師一生中最甜蜜快樂的歲月,往後不時回憶是非常普遍事。

    回覆刪除
  13. 那你真係要看一看國內的電視,係有關公安智破罪犯的新聞,真係可笑到

    回覆刪除
  14. the inner space:

    現在終於等到歸家了,可以見見家人,可以和大家再聊了。

    回覆刪除
  15. laulong:

    唔去唱歌lu,個場好邪架。

    回覆刪除
  16. Bittermelon:

    我好係少少,去嘅地方比較近,星期六日可以回家抖抖。

    回覆刪除
  17. 梁巔巔:

    有d咩好do嘅suggestion呢,請問?

    回覆刪除
  18. 五珍 (Jan Ng):

    家鄉雞在大陸好普遍架。

    回覆刪除
  19. Armadillo:

    你講果d日子我唔係未試過架,做到通頂都係好平常架。

    我呢d Job冇咁辛苦架lu,換嚟多d寂寞囉:(

    回覆刪除
  20. 若缺齋老人:

    乜唔係創傷後遺症咩?

    回覆刪除