2012年5月8日

咪當我老襯

做 Auditor,最好對 Auditee 所講嘅嘢有多少認識,否則,好易俾佢哋玩死都未知!

昨日,同班 Auditee 一齊吹水,諗住在嘻嘻哈哈嘅氣氛下,用冷不提防嘅手法去套吓料啦。

話題原本講開香港嘅餐飲零售業,在唔同地區點樣有唔同嘅經營手法。忽然,有個 Auditee 自爆佢住在深水埗,佢話好熟當地啲茶餐廳係點點點經營嘅。我好奇問佢一句:「你究竟住在深水埗邊度呢,請問?」

佢答:「哦!即係南昌街同元洲街交界嗰處呢!」

我問:「係真唔係呀?」

佢答:「係呀,仲住咗好多年添!」

我同佢講:「我都係在深水埗大架,南昌街同元洲街交界嗰處,若果唔係臭名遠播嘅『南昌街公厠』,就必定係隔離江湖上人所共知嘅『露宿者之家』囉播!」

全場即時爆笑!
網上圖片

23 則留言:

  1. 真係要住深水埗先知喎!

    回覆刪除
  2. 臭名遠播嘅『南昌街公厠』。。。有幾臭?而家D公廁乾淨好多啦喎,有D呀,開枱都得呀

    回覆刪除
  3. 我以前都係係南昌街讀書架!

    回覆刪除
  4. Cat:

    平時鍾意四維貢嘅人都可能知架^^

    回覆刪除
  5. 卡臣:

    雖然我同佢同鄉,但係我同佢嘅距離都有九條街咁多。

    回覆刪除
  6. naruto:

    記憶中,我做細路仔果陣,果度真係好臭。

    回覆刪除
  7. l.minor:

    嘩!南昌街沿途好多學校個播,估唔到你以前讀邊間添。

    回覆刪除
  8. 哈哈哈我就多在黃竹街與石硤尾街個面活躍活躍!

    回覆刪除
  9. 八仙餅家個座同埋利工民個座都算係南昌街同元州街交界呀!

    或者露宿者之家側個座南昌苑勉勉強強都算嘅。

    回覆刪除
  10. the inner space:

    莫非你都係老街坊?

    回覆刪除
  11. Coffee:

    佢應該想講係利工民附近。

    回覆刪除
  12. 喵遊俠:

    歡迎光臨:)

    嘩,果度有d乜地方,你仲成熟過我好多喎^^

    回覆刪除
  13. 哈哈, 之給你點給他落台? ^^

    回覆刪除
  14. 巔巔:

    哈哈,你講得超啱!

    回覆刪除
  15. DeepC:

    即場有人兜返,問佢公厠對面係唔係有住宅樓?佢梗話有啦,哈哈^^

    回覆刪除
  16. 我們擁有獨一無二的系統幫助我們創業,讓創業更簡單。網址免費註冊體驗 >>>【 http://goo.gl/ge7Be 】
    這是證實非常成功的系統,18歲到70歲都可以。
    只要你願意,都可以成功!
    如果您有增加收入的慾望,趕快加我吧。
    別嫌麻煩了,賺錢本來就得付出。

    網址免費註冊體驗 >>>【 http://goo.gl/ge7Be 】

    放棄了解的機會,損失的不是我

    回覆刪除
  17. 人家可能真係住露宿者之家呢﹖(爆)

    回覆刪除