2013年1月28日

山雨慾來?

網上圖片
今日明顯大市跟恒指呈現背馳,升的只屬指數股、公用股和低 Beta 股,而資金流卻在陰滋陰滋地跌....是否苟廷殘喘,只為挨至結算?

山雨慾來風滿林!

23 則留言:

  1. 以便, 是否要賣出手上的股票啊, 都是4,5年都還未有上到價的國企股啊.

    回覆刪除
  2. 匿名:

    看來你是長線投資者。

    我只估計短期會有波動而已,而即使有這短期波動,是否要影響你長期持股的操作手法?實在見仁見智?小弟實不敢置評!

    回覆刪除
  3. 好緊張呀,我D蟹貨最近甩左一隻,好開心,但仲有幾隻。。。

    回覆刪除
  4. naruto:

    恭喜你喎^^希望你好快甩埋其他D蟹啦:)

    回覆刪除
  5. 以便, 咩長線投資者呀? 你估我想架, 我D連蟹都不如, 直情係死蛇爛蟮.

    回覆刪除
  6. 以便, 禱告會唔會有效D?

    回覆刪除
  7. 匿名:

    哈哈,『長線投資者』係我對所有蟹民禮貌上嘅尊稱而已。

    禱告對你有冇效,即管一試啦,冇壞^^

    回覆刪除
  8. 我諗主耶穌唔中意我投"資"囉!!!

    回覆刪除
  9. 可能觀音會寬宏大量一d ^^

    回覆刪除
  10. 匿名:

    又唔係偷呃扔拐騙,殺人放火,有乜問題?

    你想問觀音借?出得嚟行,遲早要還架,小心!

    回覆刪除
  11. 以便 你好得閒???

    回覆刪除
  12. 匿名:

    我忙到死先會冇出帖咁耐!

    回覆刪除
  13. 居安思危,留一手準備,留一度逃生門,是對的。

    回覆刪除
  14. laulong:

    我反而諗緊好唔好沽爆佢^^

    回覆刪除
  15. 以便, 咁我買空, 係咪贏面大?

    回覆刪除
  16. 匿名:

    高危嘢,我唔會隨便俾意見。

    回覆刪除
  17. 咁 你教我一個刀仔据大樹既方法喇
    係要亂先至有錢賺架咋

    回覆刪除
  18. Hi there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your post seem to be running off the screen in Opera.
    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I'd post to let you know.
    The design look great though! Hope you get the problem fixed
    soon. Many thanks
    Also visit my blog post - view homepage

    回覆刪除
  19. 以便, 而家睇番好唔準喎!

    回覆刪除
  20. 匿名:

    此帖出後一星期內,個市唔係終於大回咩?

    記唔記得有一日急跌五百幾點,前前後後共六連跌呀?

    回覆刪除
  21. 我郁都冇郁過! 有排都去唔價!

    回覆刪除