2013年7月4日

我的 Windows 8 Tablet


一向是 Mac 友的我,本來是十分討厭用 Windows 的,但奈何平時最常用的分析軟件如 TelequoteVestorVest、AAstock2007 、Gannalyst Pro等等,通通都只能 support Windows 介面。而 EJFQ 雖是 Web-base,但自動畫圖功能又偏偏只有在 Windows 環境中才可以用。雖然,我的 MBP 都可以通過 parallel 運作到它們,但這機器始終都不如 iPad 般輕巧,拿出街終究覺得笨重(其實即使是 MacBook Air 都算重)。本來, iPad 是舟車旅行,常備傍身的必然選擇 (特別是 iPad mini),只可惜,它卻行不了以上的 Windows 軟件。

最近發現一些運行 Windows 8 的 Tablet 竟 iPad 般輕巧,用法也有點像用 iPad,因此就選擇了這部 ASUS VivoTab Smart 4G LTE 版了。
 
網上圖片 


網上圖片

老實說,暫時用起來仍有點甩頭甩骨的感覺,希望我可以很快習慣吧。

24 則留言:

  1. 啲 gadget 愈嚟愈多,
    用舊了 passed 給 晞晞賢侄,
    還是他的更新穎?

    回覆刪除
  2. 刚买了个Samsung 5 series ultrabook touch版本给老婆。

    第一部win 8电脑,由于有触摸屏,所以感觉还可以。

    本来看她用得这么开心自己也想买一部,结果发现之前买的那部是特价,现在价格已经从4500跳到6000.算了,还是再等等。

    回覆刪除
    回覆
    1. Desertfox:

      哈哈,你終於發現 Win 8 機不及 Samsung 平板^^

      刪除
  3. 回覆
    1. I. minor:

      係呀,所以呢排少咗 blogging 囉。

      刪除
  4. 原來係技術分析高手!
    我呢d窮鬼IT人,想用data source 數據服務,幾百元月費都覺得貴,請問邊度最平呀?我都想試用Metastock,自製formula及back-testing.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哥斯拉:

      我都覺 metastock 貴所以冇用佢。

      BTW, 我有免費的 metastock data link, 用在 Gannalist 之上,如有興趣,你 send 個 e貓俾我,我俾條link 你^^

      刪除
    2. 已send e貓到你的gmail account. Thanks.

      刪除
    3. 哥斯拉:

      已回覆,請 check e貓:)

      刪除
  5. 家中 android, win7 同 ios 都用緊,最憎就係.....ios。
    除o左附件多,同俾銀紙多唔知有乜咁好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 2chanze:

      哈哈,原來 iOS 用到你怕:)

      我則喜歡它的穩定。

      刪除
  6. 用remote desktop,咁咪可以在apple 機上, remote windows 機行你的software lor

    回覆刪除
    回覆
    1. DeepC:

      在Mac機用parallel行windows也可以,但我是想在iPad般輕巧的東西上用windows。

      刪除
    2. 可以架, remote都架, 我都有朋友咁玩, works的.

      刪除
    3. DeepC:

      用iPad 行remote 我都試過,但要跟埋主機在同一個 network裡面玩。

      我嘅要求後要部輕巧機帶住佢出街到處去,出咗街就行唔到 remote 喇。

      刪除
    4. DeepC:

      乜原來用 iPad 都可以 VPN 嘅咩?我真係唔識喎。

      刪除
  7. Mac友同PC友壁壘分明,好多時都係一啲先入為主嘅偏見。其實轉platform都唔係乜嘢大問題,用用吓就慣架喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. Armadillo:

      用咩 platform 現在都由D software 主導我囉:(

      刪除