2007年12月16日

露營記


上星期,跟一大班麻甩佬去咗西貢露營;照記憶所及,露營係小弟仲係未成年嗰陣經常攪嘅玩意,不過,當年去camp仲冇今鋪咁單純,因為小弟細細個就唔再拒絕d女仔去一齊玩。照記憶所及,自小弟成年以後就再冇去過露營喇,仲好似從此以後,就已經靜靜地告別咗全佬期添!

今次同班佬玩露營,冇煙冇酒冇粗口,好清純好清純!一下子,嗰d已經埋藏係好深好深處,嗰d少年夢一般嘅清純感覺,浮下浮下咁浮咗出黎;突然間,我記起我嘅初戀,望住呢班佬,忽然間感覺軟、嫩、滑…..

太陽好快落山,四周隨即漆黑一片,又係玩營火會傾心事嘅時間。雖然有營火,但係d火時大時細,都仲係要靠支電筒照住個樣先見到對方,感覺就好似係卡拉OK嗰d娛樂場所度咁,有d唔慣!

縱然冇飲多兩杯,成班男人都好多嘢講,好多嘅故仔,好多教訓。不過唔知點解,係電光火石間,腦際時不時閃出一個好傳統嘅忠告:男人講嘅嘢千祈唔好信咁多,特別係d吹水場合….不過好快,我嘅理智即刻咁去糾正我自己千祈唔好咁諗,因為係我面前嘅呢班男人,確確實實係一班好好嘅佬!

好快又天光喇。照例,我一覺醒來,好快就唔記得自己做過同講過d嘢。但係,我就好懷念嗰晚,懷念嗰份坦然共對嘅經歷…..

沒有留言:

發佈留言