2010年5月26日

生痱滋

口裡面生咗3粒痱滋,今日正式三位一體,勁痛!

試過早晚用李C得淋,冇用!
試過食龜苓膏,唔掂!
試過飲花旗參,冇效!
試過去涼茶鋪求求其其乜都飲吓,揩過野葛水、揩過無花果湯,都係冇料到!
試過食埋潘高壽,一樣唔 work!

唔通真係報應?真係天收?

冇咁邪嘅,決定上網摷摷關於生痱滋嘅成因,原來:

可能係精神出咗問題;
又可能係內分泌產生咗變化,好多人會在月經期生痱滋,同體內雌激素下降有關;
又有可能係受藥物影響(最近High過乜呢?);
仲有係免疫功能紊亂(唔通我係後天免疫力缺乏症?)

30 則留言:

  1. 你試吓用鹽 "那" 吓個傷口, 不過超超痛, 但係好快好.

    回覆刪除
  2. 肥貓:

    估唔到妳會在傷口上面灑鹽...嗚嗚嗚。

    超超痛,我接受唔到囉。

    回覆刪除
  3. 做左咩陰贄事呀, 要等天收?

    用corsody漱口咪得囉, 口腔手術都係靠佢殺菌消炎咋.

    回覆刪除
  4. 舞了:

    多謝指教^^

    剛剛search過,Corsodyl係漱口水之中最好最貴,特價都要約$90蚊,不過如果好,貴d都值得。

    回覆刪除
  5. 我有好多樽, 都係醫生堅持要俾而我又冇用到既.

    crosodyl好喇, 專科醫生話可以連牙肉都保護埋, 但我既普通牙醫就反對我用, 話會壞d牙肉.

    回覆刪除
  6. 舞了:

    好介紹!一於放工即買!!

    BTW,妳嘅牙醫反對但係專科醫生話好? 也專科? 耳鼻喉科?

    回覆刪除
  7. 月經?雌激素?? 乜原來你係女兒身...kidding

    或者你可以試下白兔牌吻百蜜,雖然幾貴下,但勁有效.

    回覆刪除
  8. 苦瓜兄:

    謝謝關心!

    上師奶網睇過,白兔牌吻百蜜平過Corsodyl少少,不過都要成$80幾蚊,都幾貴:(

    回覆刪除
  9. 我試過用雙料喉風散噴到痱滋上, 大約兩天就好(有效的).

    回覆刪除
  10. 陰公,生大痱滋, 早些抖啦~

    回覆刪除
  11. Quality Alchemist:

    咁好?!貴唔貴呀?

    回覆刪除
  12. DeepC:

    叫我早d抖?係,呢個可能係最快好番嘅方法!

    回覆刪除
  13. 不是很貴, 藥房有得買. 但要時常噴的.

    回覆刪除
  14. Quality Alchemist:

    好,又去試吓!謝謝^^

    回覆刪除
  15. 三為一體了!

    我係同肥貓一樣用盬乸死佢!

    保重呀!

    回覆刪除
  16. 以便:

    你講既所有(係所有)方法,包括樓上各位所講既方法(corsodyl, 用鹽乸, kiss 100 honey,雙料喉風散,西瓜霜,睇中醫)再用日日用晚晚用鹽水漱口... 用超過三次就失效... 我既痱滋都係日生夜生。(唉 x100)

    不過咁,雖然我都一年起碼有300日都生痱滋,似乎最有效預防痱滋既方法都係:

    1. 多d瞓,早d瞓(11點前)
    2. 紅蘿蔔瘦肉湯(阿媽買果隻咩臺灣種既carrot)
    3. 戒糖(所有sugar,食完一定要漱口)
    4. 戒老火湯/味精湯/街外有湯粉麵(e.g. 魚蛋麵)

    又,治痱滋我得一招,搽corticosteroid類痱滋葯(triamcinolone acetonide)。但我盡量唔用。

    回覆刪除
  17. 我早排都驚驚!

    而家先知係隻大牙所累.

    祝冇事, 康復.

    回覆刪除
  18. C.M.:

    嘩!你一年生300日痱滋?!佩服,佩服!

    回覆刪除
  19. 梁巔巔:

    你脫咗隻牙,爽晒啦^^

    回覆刪除
  20. 生痱滋是因為細菌入侵口腔黏膜引致發炎, 用鹽塗抹傷口殺菌是最直接有效的治療方法.

    回覆刪除
  21. 匿名:

    都有唔痛快好嘅方法,但係貴d囉:(

    回覆刪除
  22. 熱血宅男:

    即係1 hr 要勁痛 1 次?

    回覆刪除