2011年9月1日

先知

網上圖片
打從七月起,已漸漸察覺到市場正不時出現風高浪急的氣象。當時,好被吸引去欣賞那難得的變幻風雲。及後,隨著各技術指標的離場訊號鳴放得越發響亮,就開始見好些朋友們紛紛急忙地準備收拾清倉,當其時,那種陰霾鬱悶得將近叫人窒息的感覺,頗有點像風暴來臨前山雨欲來風滿樓之勢,教人不寒而慄!

在七月結束前的一兩天,太太好偶然地跟她的基金經理通了個電話,當時,對方竟然給了她一個緊急指示,就是務必要在八月前完全清倉套現離場。原先的觀察加上了那位基金經理的強烈警告,使我們更加相信,在八月初即將會有大事發生。果然真如所料,幾日後全世界即展開了連串的大跌市。

老實說,即使我估計有幾成機會可能有風暴來臨,我也未必有膽量去四處張揚,因為自己又不是先知,猜測出來的結果對別人好心做了壞事怎麼算?就算真有先知的能力,從來作先知的都沒有好下場,何必呢?!今次我太太遇到的這位基金經理,竟然排除萬難,一不怕死二不怕苦,那麼充滿信心地向世人宣告拯救的大好信息,看來,他的確是從天上來的真先知!

(本文並非任何投資誘勸或建議)


當年今日:
又是開學天
開學了

19 則留言:

  1. 佢緊係叫你清倉啦,你唔賣哂D基金,佢日後仲點"昆"你再大手買入? hehe

    回覆刪除
  2. Bittermelon:

    基金經理有理冇理係唔係叫人亂Q Buy十中有八九,肯去叫人沽嘅坦白講我都係第一次見,所以我要俾個讚佢:)

    回覆刪除
  3. 叫人沽要有好大勇氣,因為沽完若狂升就肯定會失客,這條友有料呀!

    回覆刪除
  4. i. 好難搵個好嘅基金佬/婆.

    ii. 聽聞遲啲個市會有排衰.

    回覆刪除
  5. laulong:

    係呀,我都覺得佢好勇:)

    回覆刪除
  6. 若缺齋老人:

    Me too, 我都唔買基金。

    我老婆嘅,係以前焗買落嘅ORSO:(

    回覆刪除
  7. 梁巔巔:

    揀基金佬/婆?有得揀咩?:(

    回覆刪除
  8. 卡臣:

    我都少掂呀,呢排。

    回覆刪除
  9. 風高浪急你都可大覺瞓啦!

    回覆刪除
  10. prophet 先知

    先知先覺就可以撈底囉!

    回覆刪除
  11. Coffee:

    係呀,有貨在手嘅朋友就一定瞓唔著。

    回覆刪除
  12. the inner space:

    幾時可以撈底記住要通知我:)

    回覆刪除
  13. so sorry I neither can tell nor touch nor trade!

    一不留神,INSIDER trading is an major offence!



    Space

    回覆刪除
  14. Space:

    吓!聼下人家對環球大市動向嘅宏觀分析結果,然後對比自己做足功課嘅大市技術性分析,之後先判斷人家嘅「估計」有冇道理,最後才自己作獨立分析嘅投資決定,咁都入到 INSIDER Trading??

    回覆刪除
  15. U might not but I surely do!









    space

    回覆刪除
  16. 這位基金經理是好的基金經理

    回覆刪除
  17. 熱血宅男:

    歡迎光臨:)

    若佢估錯過市,又可能好多人話佢蠢架。

    回覆刪除