2012年2月13日

「作」圖「吹」勢


最近,港股似乎開始了升浪,大市走勢究竟如何?小弟試著通過觀察由 2007 年到現在的恒指圖,嘗試勾劃當中的上升及下降軌道。

2007 至今五年以來,港股歷盡諸如次按危機、歐債危機等等的驚濤駭浪,香港以及世界局勢雲譎波詭。期間,大概能窺視出恒指經歷了兩個小上升軌和兩個大平行下降軌。從圖可見,自次按危機以來,大走勢都是跌多升少,趺的時間較長,升的時間較短。當中的升市,一次來自資金自由行的泡沫幻想,另一次是受 QE1 的刺激所致。而兩次大下降軌的出現,似乎都是因著世界的經濟局面而反應,是順應大勢所趨。

最近的下降軌道,其實打從 2009 年中已經開始了,至今未見轉勢。最初,承接著 QE1 效應的逐漸減弱,大市偷偷地在醞釀轉回至下跌走勢,恒指在下降通道底部暗暗向下爬行。及後雖然 QE2 出現,不過其實這次已無能力將下解軌道逆轉了,這次靠 QE2 之力,只可將走勢在向下爬行軌道由下層移往上層而已。到 QE2 結束,大市又再打回原形,跌回下降軌道的下層,繼續徐徐下滑。

最近的小升浪.差不多由 2012 年 1 月開始,究其原因,大槪主要是依靠憧憬二月底有 LTRO 2 出現,可能有近萬億歐羅量寬的傳聞所支持。然而,從圖可見,其實大市現正受制於 250 天平均線,再加上由通道上層所積下來的「蟹貨」壓頂,相信短期軌道轉勢極之不易。若樂觀地看,可能最多只可又再游走在上層軌道而已。

今早看電視新聞,希臘正在暴動,希債問題真的因通過了緊縮方案而可出現曙光?這個一年可以有機會破產十二次的國家,今次是否又可安然渡過?明天是危是機?天知!


(本文並非任何投資誘勸或建議)

10 則留言:

  1. 過完農曆年,唔見左兄台甘多日,原來小陽春集中去炒股,收穫豐厚割完禾青喇,趁這幾天調整期,歡迎以便兄回歸!

    回覆刪除
  2. the inner space:

    小弟去咗潛水,非因個市,而是近排工作太忙而已。

    回覆刪除
  3. 真係唔識睇!

    不過投資哩家嘢,只要唔等錢駛,買大藍籌最終都唔會衰嘅!

    回覆刪除
  4. laulong:

    哈哈,當年8號仔都係大藍籌嚟喎^^

    回覆刪除
  5. 還有5號仔都喺大藍籌E+是廢柴起頭難!

    回覆刪除
  6. the inner space:

    當年港人血肉長城救5號仔,真係可歌可泣!

    回覆刪除
  7. 踩到李魔童舊"史",唔好彩咯!

    咁踩"史"喺哩個世界上,就真係好遺憾。

    回覆刪除
  8. laulong:

    你有冇....曾經踩到一腳都係?

    回覆刪除
  9. 投資嘅嘢,我而家已經睇得好開,只要唔會搞到冇飯開就得架喇!

    回覆刪除
  10. Armadillo:

    大家咁話!

    我都係當學術研究咁嘅心情去睇,心理會平順D同睇得開好多。

    回覆刪除