2010年5月18日

麥提爽

記不記得先前有套由黃子華主滿的電視劇嗎?劇名我忘記了,只記得黃子華所扮演的角色名叫麥提爽。他雖然身懷絕學,但卻沒有正職,只間中幫些企業獻獻策來過活,然後終日無所事事,坦白說,他都幾爽!

在現實生活中,我真的認識一位真實的麥提爽。通常我找他吃飯都很容易,因他不是甚麼忙人,記得上星期跟他晚飯前,他在公園餵了一個下午野貓。

似乎在我們的文化中,已經約定俗成地覺得,人要活得忙才算有用有價值,才算是成功。記得好久之前,我曾不識好歹地隨便對一位當公務員的朋友搭訕:「你的工作好像不很忙,是嗎?」怎知原來我這無心的一問,會招來他不斷的咆吼!

忙,無可置疑地是很辛苦的;扮忙,其實也不易捱。大家都知做會計師樓,工作一定是很忙的。然而,我做會計師樓的年代,忙極都有Non-peak 的日子。記得當時一些新丁晚上不敢走,因為,做會計師樓,“應該”很忙的嘛!

忙而不亂已經不容易,動靜有時更加是上乘功夫;要去到疾如風、徐如林、不動如山,我想,絕對只有高手才能達到的境界。

10 則留言:

  1. 套劇好似叫絕代商驕,黃子華個角色我覺得同人地做freelance 差唔多.

    回覆刪除
  2. 好似啊衛斯理唔洗反工又好多新奇剌激都唔錯.

    回覆刪除
  3. 桑梓:

    謝謝提醒^^

    係呀,Freelance如果收入唔錯,真係風流工嚟架。

    回覆刪除
  4. hkeric:

    唔洗返工又新奇剌激,又有好多靚女圍著仲正^^

    回覆刪除
  5. 扮有嘢做仲辛苦過真係好多嘢做架!

    回覆刪除
  6. 出道至今都不用扮忙, 有得早收工都不知幾好, 我做晒野就開開心心咁放工, 唔會理其他人的.

    做好一份工一點也不易, 好多人有差交就算, 所以有空扮忙.

    回覆刪除
  7. 梁巔巔:

    希望個天都整定我都可以變成大把錢,印印腳唔駛做,哈哈^^

    回覆刪除