2010年7月22日

酒店旅館「唔乾淨」(上)

做審計呢行,要出門公幹係好平常嘅事,因此,所住過嘅酒店旅館,亦算不計其數;至於講到曾經住過嘅酒店旅館係點嘅呢?當然,乜嘢林林種種嘅住宿都有見過啦,當中實係有啲係美輪美奐超正嘅,亦有啲係好難頂架喇。

講到難頂嘅住宿,首推係間嘢「唔乾淨」!以下,且分享吓我曾經遇過嘅「唔乾淨」酒店旅館:

冷氣少少漏水
(呢間係我同事房,好彩!)      勁多蚊(但蚊帳穿晒窿)
有老鼠屎             有蟲
傢俱被動物破壞過          對正公路(勁嘈)及垃圾站(勁臭)
   厠所有古蹟


我仲有住過另一類「唔乾淨」嘅旅館添....係喇,就係嗰啲嘢喇。

請待下回分解。

28 則留言:

  1. 卡臣:

    係呀,用血淚換番泥架:(

    回覆刪除
  2. 竟然有slug (條大蟲個名)!

    係咪落過雨?

    回覆刪除
  3. C.M.:

    原來條蟲叫做slug,你真博學!

    係呀,果度一落雨就四維水浸架!

    回覆刪除
  4. 博學?大家都應該玩過《Metal Slug》固喎。

    回覆刪除
  5. C.M.:

    我真係未玩過《Metal Slug》喎:(

    其實,我冇乜童年架:(

    回覆刪除
  6. 我地叫呢d虫做鼻冷潺, 佢行過既地方都會留一條滑潺潺既行跡, 乾右之後就會成帶點白色的衣, 鼻冷潺個樣係有d核突, 我覺得佢同蝸牛有關係, 而且感覺佢地一樣好善良.

    其實, 佢地係害虫黎, 會蛀食植物既葉, 莖同根

    回覆刪除
  7. 舞了:

    唔係妳地解釋得咁清楚,我諗我呢世都唔識條蟲係咩來頭^^

    回覆刪除
  8. hkeric:

    嗰啲嘢?公路下面嗰啲?係垃圾場!

    回覆刪除
  9. 梁巔巔:

    下一篇,好,一於明日出^^

    回覆刪除
  10. 遇到這些環境, 可以叫佢地丈埂執下佢或要求轉房啦.

    回覆刪除
  11. DeepC:

    我住嗰間房,已經係最最好嗰間囉喎,仲想點呢?

    回覆刪除
  12. 如果所謂的最好 = 不是好, 那就有改意的空間囉, 可以跟他們合理地的要求下.

    當然, 現在講什麼也沒用, 你己安全回港. haha.

    回覆刪除
  13. 嘩, 又核突又恐怖.

    話時話, 我啱啱去完日本旅行, 夜晚都唔敢識晒燈, 要開著廁所燈留少少光, 先有安全感, 話晒唔係自己地方

    回覆刪除
  14. DeepC:

    其實都同佢地合理地要求改善過架,佢地都好從善如流添。

    例如我話d蚊多到連沖緊涼成身水都照咬,佢地就即刻成間房勁噴DDT,勁到幾日都唔散添。

    回覆刪除
  15. BAND 5 仔:

    Oh! 原來你去咗日本玩,唔怪得呢排冇見你出新Blog啦^^

    回覆刪除
  16. 你d相好好恐怖, 嚇死人啦!!!

    回覆刪除
  17. 肥貓:

    最最最恐怖果d,我唔小心delete咗,不過都唔敢post^^

    果d相會見到房間d牆發晒毛,仲有幾十隻蚊爬喺度; 仲有,張床肉....

    寫到想嘔添:(

    回覆刪除
  18. 鹿米館:

    論到古靈精怪野,東南亞點都比唔上偉大嘅祖國!!

    回覆刪除
  19. 同我N年前揹住背包上內地啲窮鄉辟壤嘅賓館有得Fight喎,
    不過都係你哩幾間叻啲,
    至少有水有電,
    無蚤乸!

    哈哈哈~~~

    回覆刪除