2012年4月27日

忍忍忍.....

網上圖片
多嘢做到嘔,其實我唔係好 mind 架,我 mind 嘅係做嘢做到谷X氣啫!

最近我老頂上面開多咗個新位,即係我老頂無啦啦多咗個老頂。呢位阿毛原來真係一位阿毛嚟嘅,佢冇 common sense 又成日驚驚青青,冇 technical 但又專蝦細路。見到佢,我吓吓火都嚟,但又要 hold 住、忍忍忍!

部門同事個個俾佢玩到冤氣沖天,有位妹妹仔日日著住好多好多好多衫(我私底下請教過教會入面嘅心理學家,妹妹仔好有可能已經黐咗線),巧京京!

我帶住另一位妹妹仔落 field 做嘢,諗住避吓世啦,點知.....點知妹妹仔個口真係好臭好臭呀,5呎以外都聞到呀,小姐,妳呢排係唔係心火盛呀?我理智同我講,呢件事係一定千祈絕對唔可以話返俾佢知架,要忍忍忍忍忍.....

啲 Auditee 都唔知係唔係有心裝我嘅,昨日無啦啦做台大龍鳳戲想表演俾我睇(佢哋可能真係唔知 Auditor 係天生手臭嘅),我一去到,台戲竟然即刻斷正,你哋係唔係有心攞嚟衰呀?坦白講,我真係好唔想又要跟你哋台蘇州屎架!

呢兩日,間中都會撞到有條唔戴 Bar,對波盪吓盪吓,兩粒的突晒嘅女在我面前經過。我嘅職業反應即刻響起咗戒備訊號:小心中伏!!唉,為保安全計,依家我出出入入都要搵埋個臭口妹傍住,之但係.....佢個口真係好臭喎。

日子點都要過,我唯有忍忍忍忍忍.....

35 則留言:

  1. 又要應付飛釘
    又要忍著口臭
    又有個新百冇
    嗬嗬嗬嗬嗬嗬
    真是百忍成金!

    回覆刪除
  2. the inner space:

    我都驚我會黐線。

    回覆刪除
  3. 係就係會頭痛心煩,但都有笑位呀!
    香港人,放鬆啲啦!

    回覆刪除
  4. l.minor:

    查實我時常都俾女恰架:(

    回覆刪除
  5. 凡事都要忍!当作个是忍屎忍尿,能忍就忍,百忍 成金!

    回覆刪除
  6. Eben:

    是可忍孰不可忍也!

    一於踢走個口臭妹,迎接個坦蕩妹 XDDD

    回覆刪除
  7. 一於踢走個口臭妹,迎接個坦蕩妹 XDDD x 2

    回覆刪除
  8. laulong & Desertfox:

    幻想嘅嘢,通常都好難實現架:(

    回覆刪除
  9. 暴風雨的前夕是平靜,
    風風雨雨過後是晴天.

    回覆刪除
  10. 有口氣真係好難頂,要同佢講野時,請佢食下糖呀香口膠。

    回覆刪除
  11. 呢篇野咁邪, 一定係癲癲借屍還魂寫架!

    回覆刪除
  12. 咁大鑊?!大哥你保重啊!

    幾時搵埋王子出嚟食飯?

    回覆刪除
  13. 百忍成金,前程似錦﹗
    有個blog幾好,畀你發洩下。

    回覆刪除
  14. 好, 等我叫michelle, suki, agnes, elsa用佢既blog幫我發洩吓.

    回覆刪除
  15. "呻"完兩句就無事啦,
    你咩嘢風浪未見過吖,
    哩啲嘢對你黎講碎料黎啫!
    頂住!

    回覆刪除
  16. Cat:

    佢種嚴重程度,香口膠幫唔到好多!

    回覆刪除
  17. naruto:

    怪人處處有,我處特別多:(

    回覆刪除
  18. 匿名:

    舞了揾緊癲癲喎,唔通你知佢係邊?

    回覆刪除
  19. TS:

    只要大哥你歡喜,小弟隨時奉陪啦:)

    回覆刪除
  20. 五珍 (Jan Ng):

    係呀,我只係呻吓,之後就算架喇。

    回覆刪除
  21. 匿名:

    嘩,妳地班姊妹都好人強馬壯喎:)

    回覆刪除
  22. 新鮮人:

    哈哈,你真了解我:)

    回覆刪除
  23. E兄,

    見你咁忙,一開始仲想安慰吓你,點知再睇落下先知原來你咁艷福無邊,左一個妹妹仔,右一個春波盪漾,你係度 “曬命” 呀!

    回覆刪除
  24. 肥貓:

    唉!呢D艷福無邊,no thank you la:(

    回覆刪除
  25. "呢兩日,間中都會撞到有條唔戴 Bar,對波盪吓盪吓,兩粒的突晒嘅女在我面前經過。" <--- 貴公司請唔請人?

    .......

    ......... 時薪HK$27我都做.

    回覆刪除
  26. 梁巔巔:

    色字頭上一把刀,小心中伏呀!

    回覆刪除