2012年4月26日

我的 Diver's Watch

昨晚,終於忍不住買了這隻古董版的 Diver’s Watch 了。

某日,不經意地在一間鐘錶小店內看到了此款手錶,一時間,「那些年」的青蔥記憶忽被喚了回來,一個一個已逝的輕狂往事再在腦際中湧現,使人感受良多。

自己的少年時代,大概都是在泳池、海灘等等有水的地方渡過去了。當年,大多數時候,我都是坦坦蕩蕩地過日子:身上除了只穿上一條 Speedo 競賽型泳褲外,另外就只得一隻 Casio 的  Diver’s Watch 罷了,做人總是輕輕鬆鬆、瀟瀟灑灑,生活檢樸以外,就是檢樸!

以前喜愛戴 Diver’s Watch,其中一個原因是嚮往它予人的那份粗獷豪邁感覺,尤其當年要在海灘當拯溺更時,就會更似救生員,更易俾女溝。

曾經刻意地好想再找回以前戴過的那款 Diver’s Watch,後來才發現 Casio 已經把它停產了,因此,現在唯有選了這款差不多的精工錶來頂替,聊作安慰。

18 則留言:

  1. first welcome back to blogging!


    兄台都暫停溝女,潛水錶只是物慾,
    仲喺精工錶,倒不如加碼換隻江詩丹頓,
    送多隻畀以便嫂,母親節漸近矣!

    回覆刪除
  2. the inner space:

    近來真係忙到甩肺,唉!

    其實小弟一向都唔去溝女架。

    我連戴精工錶都會俾人呃個播,仲叫我我送江詩丹頓?!

    回覆刪除
  3. 以便, 我係舞了. 你知唔知梁癲癲去咗邊呀? 我所有之前用既網絡通訊好似email, blogspot, 甚至forum既登記戶口都冇哂效, 唔知道個同我咁大仇口, 咁大整蠱.
    你有冇認識it既朋友, 可以幫吓忙?

    回覆刪除
  4. 舞了:

    話時話,真係好耐冇見癲癲出post喎,我都唔知佢去咗邊呀!

    妳講用IT方法搵人我唔識喎,我d朋友都冇d咁叻嘅人呀,sorry,幫妳唔到。

    回覆刪除
  5. 一係唔出post,一出就係俾女溝加潛水post?

    回覆刪除
  6. l.minor:

    哈哈!事實我實係潛咗水好耐,今日出個咁嘅post係好正常嘅^^

    回覆刪除
  7. >>更似救生員,更易俾女溝 ...

    嗯嗯,哩個我地一早想象到!

    回覆刪除
  8. 嘩!呢隻錶當年10個男同學至少5個有!我無因為冇錢買.

    Ebenezer兄係邊樹買的?二手?但好新淨,唔似二手喎.幾多銀?

    回覆刪除
  9. laulong:

    你一早估到我以前做過救生員?

    回覆刪除
  10. 原來你潛水去係去買潛水錶! :P

    回覆刪除
  11. Bittermelon:

    我呢隻錶在沙田中心買,係隻新嘅機械錶嚟架,價錢大概千幾蚊啦,唔算係貴嘢。

    回覆刪除
  12. 卡臣:

    G-SHOCK 曾經好興架,我記得曾經擁有過一隻尼龍帶嘅,都算係經典版架^^

    回覆刪除
  13. 錶值得買好的或喜歡的(可能貴的),帶好耐,甚至一世。

    回覆刪除
  14. Coffee:

    好同意!錶可以好有記念價值。例如我老竇傳俾我果隻老爺勞,我最珍而重之。

    回覆刪除
  15. naruto:

    以前CASIO有出的話,係電子錶,而精工嘅係比較專業DD嘅機械錶,我覺後者貴少少都算合理。

    回覆刪除