2012年2月17日

世紀賤男「唐英年」

男兒天職保家眷 兒啼妻哭 內心撩亂
難尋進退失方寸 前途生死 我亦難判斷
(決戰前夕歌詞)
唐唐龜縮,推兒子去應付傳媒
(蘋果日報圖片)
 
唐唐太太頂罪
(蘋果日報圖片)
要數世紀賤男,前有古人「陳振聰」,後有來者「唐英年」!
兩個都愛挖窿窿。



「唐宮風暴改圖全集」請按此

20 則留言:

  1. the inner space:

    呢場戲,睇見都眼冤!

    回覆刪除
  2. 唔單止愛打洞,仲要講嘢千百萬個漏洞,哩條友冇得救!

    回覆刪除
  3. laulong:

    唐唐講過嘅說話,都能令香港人留下深刻嘅印象,真係唔簡單架!好似....

    「做男人要有膊頭」- 所以現在全香港嘅人都知佢係女人囉!

    回覆刪除
  4. 老實講, 我覺得唐唐係賤, 但係又有排未到「世紀」level。

    佢只係世紀蠢政客。

    =========
    我覺得唐唐違規加建相比梁生如果好似政府發放d資料, 梁生犯大件事d喎

    回覆刪除
  5. 小星:

    唐唐所犯嘅是否比狼英嚴重,我唔知道;不過,有一樣可以好肯定嘅係,唐唐所犯嘅,絕對比狼英 eye-catching!

    在播師奶劇時段,唐唐走出嚟擺個老婆上枱,然後小儀好可憐咁咸,唐唐主演呢套劇嘅收視,仲唔贏英果套九條街?

    回覆刪除
  6. 咁無政治處理能力,
    低能至此還想做特首?
    醜死!!!!

    回覆刪除
  7. 新鮮人:

    一個可以在一日間乞晒全香港人憎嘅人,除唐唐之外,真係難搵!

    回覆刪除
  8. 紅顏禍水啊! 英年先生因為感情缺失, 對糟糠百般遷就, 讓她在家宅地底挖出一個二千多呎的大洞興建安樂窩, 並且千方百計維護愛妻, 幫她一而再隱瞞事實. 現在東窗事發, 英年先生勇者無畏, 為愛妻的愚蠢行為揹上責任, 公開道歉, 拍膊安慰梨花帶雨滿臉歉疚的愛妻, 場面令人感動. 真正的男子漢, 大丈夫的氣概, 全部體現在英年先生身上. 下屆特首, 沒有任何人比英年先生更適合做, 因為英年先生的確是一個好人, 一個絕世好人.

    回覆刪除
  9. 匿名:

    如你所說.....

    英年先生的確係一個好人,一個絕世好人!英年先生從來冇講過大話,奉公守法,冇呃冇騙過香港政府、對香港市民忠肝義膽、對老婆有情有義。有錯,都只係佢老婆錯晒。

    英年先生公開道歉,拍下老婆膊頭,就已經算係維護咗愛妻,揹上咗責任。要告要拉要鎖就搵佢老婆啦,有監記住搵佢老婆一個坐好喇!因為唐生確係一個好人,一個絕世好人,唐生仲要做下屆特首架!

    英年先生的確係一個好人,一個絕世好人!英年先生一再隱瞞事實,只係由於對妻子愛的表現;到東窗事發,轉向妻子大義滅親,又係對妻子另一種更加高尚嘅愛的表現。呢種真正嘅男子漢,大丈夫氣概,全部體現在英年先生身上,場面實在令人感動!

    回覆刪除
  10. 卡臣:

    But 佢唔知個醜字點寫呢!

    回覆刪除
  11. 梁狼都係賤人, 嗯.... 但高好多咁囉.....

    回覆刪除
  12. 上面留言係我梁巔巔

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個留言,終於俾我在Blogspot嘅垃圾留言垃圾桶度搵返。

      都唔明解,你個留言唔係好垃圾啫,點解會令Blogspot唔鐘意呢?

      刪除
  13. 將唐唐同淫棍蔥相提並論,我就有啲唔同意嘞。唐唐係賤,但係佢起碼唔會好似淫棍蔥咁將啲核突嘢(例如「老公豬」同「姨媽底褲」)擺上檯囉!唐唐擺上檯嘅,只係啲白痴嘢啫,同淫棍蔥絕對冇得揮!

    回覆刪除
  14. Armadillo:

    唐唐都有野擺上枱:就係佢老婆。

    回覆刪除