2010年3月31日

冧 Auditee 祕技?

好多時都聽到有人會問一個問題,就係 Auditor 應該點樣先能夠跟 Auditee 好好相處呢?點樣先至令到啲 Auditee 對自己冇咁惡死呢?點樣先至唔駛吓吓俾人串串貢咁呢?我諗,問得呢條問題嘅 Auditor,一定係曾經接觸過一啲唔係幾好相與嘅 Auditee,心靈曾經受過不少創傷先至會咁樣問,否則,問嘅人就一定係人見人愛,再唔係就係本性好戇居,有心去找死嘅!

查實,除非個 Auditor 係全智賢咁嘅樣又或者係周秀娜咁嘅身,否則,個 Auditee 冇乜理由無啦啦對你鬼死咁好個播?!坦白講,做得 Auditor,出得嚟行,老早就應該食得咸魚抵得渴,預咗野野拆得掂,頂得順,先至會入呢行架啦!

從經驗上觀察所得,Auditee 對 Auditor 唔好,大概不外乎源於三種心理:

1) 佢睇你唔起!!如果俾人起晒底,發覺個 Auditor 實在係「冇料到」,咁人哋仲駛俾面你?仲駛有運行?

2) 佢心靈深處其實好鬼死怕你,因此歇斯底里地,一見到 Auditor 就全身起晒刺,以進為退,以攻為守啫;

3) 以上兩者皆是。

如果中正第一點,咁就抵死喇!即使走去揾埋啲乜鬼冧 Auditee 祕技,都晒鬼氣啦!

如果係中第二點,個 Auditor 應該喺心底裡面好憐憫個 Auditee 先至係,或許個 Auditor 對 Auditee 只送上一個情深款款嘅同情眼神,可能就足以將對方溶化喇。

至於第三點,可能係最常出現嘅情況,執生啦!

14 則留言:

  1. i've got an auditee that still won't give me some information, though she's really nice about it...what can i do??

    回覆刪除
  2. 做auditor咁耐,我都被auditees兜口兜面罵過幾次. 如果自己EQ唔好的話,呢一行真係好難捱.

    回覆刪除
  3. 說得頭頭是道, 你也有過類似的經歷?!

    我係話遇過個 Auditee 好似全智賢又或者係周秀娜咁....

    回覆刪除
  4. 匿名:

    em~~唔俾嘢你,點算?

    等我又試吓寫多篇發吓嗡風先,hehe^^

    回覆刪除
  5. Bittermelon:

    俾auditees兜口兜面鬧,應該係男嘅Auditor比較多,女Auditor比較少。

    唉,職場性別歧視,又一例證。

    回覆刪除
  6. 肥貓:

    Sorry,我打錯!我係想話如果 Auditor 好似全智賢又或者係周秀娜咁....(現已改番!)

    BTW,我有冇遇過個 Auditee 好似全智賢又或者係周秀娜咁?

    現正積極期望中^^

    回覆刪除
  7. 拿諾貝爾獎比較容易吧?如果可以令auditor受歡迎咁難既事都做到,你一早可以令伊拉克人攬住美帝十字軍錫錫錫 <- 仲未夠拿和平獎咩?

    回覆刪除
  8. 若缺齋老人:

    都有可能架!我咪話過,如果個Auditor係全智賢或者係周秀娜,我係Auditee都好想攬住錫錫錫架^^

    回覆刪除
  9. 攬住看似全智賢的個體錫錫錫, 小心俾eBen嫂鬧~~~~~

    回覆刪除
  10. 同梁巔呢D人渣做朋友, 你都唔係好人有限

    回覆刪除
  11. 梁癲梗係冇面見人啦, 佢兀做埋咁多傷天害理的事, 唔驚人尋仇咩!佢打電話去人地公司發癲搞事, 自己就改電話屈機兼潛水, 龜縮到冇人有!

    回覆刪除
  12. what do you do if the management doesn't have time to hold audit committee/read your audit report/talk to you?

    回覆刪除
  13. 匿名:

    我記得你上次也問過若Auditee不給東西怎辦,首先請諒我遲遲也未答你! 讓我現在一起簡單回應一下吧。

    其實,若Auditee不願意替Auditor合作,也不用勞氣甚至強人所難,他拼死不給,拼死不答,就由他好了。

    若在 External Auditing, 我曾見過有clinet只肯給幾頁B/S,I/S,TB算數,你說在這情況下,Auditor 可不可以出 Audit Report?如果可以,出怎樣的Report?

    若在 Internal Auditing, 難道只因Auditee不理不睬就不可能做好那個assignment? 在以上的相同情況下, 難道external auditor能,而internal auditor就一籌莫展嗎?

    因篇幅所限,我不在此分享經驗過的例子了。若你不介意,容讓我在以後出的帖文分享,或者你給我e-mail,我再詳細些回應吧:)

    回覆刪除