2010年3月9日

驚蟄之後

三月六日嗰日係驚蟄,按節氣,一班仲係喺冬眠狀態嘅牛鬼蛇神理應醒吓喇,係時候出返嚟走動吓喇。點知,說時遲,那時快,驚蟄嘅第二日又即刻凍番,今日仲係好鬼死凍嗰隻添。咁樣,按規矩要振作番吓嘅街坊朋友,又有大條道理龜縮番,set 番自己去 sleeping mode 喇!

今早,天寒地凍,我決定搭巴士返工,因為暖笠笠,搖吓搖吓,確係會好瞓一啲。

我明白,好多人都同我一樣,其實一直仲係冬眠緊。大家身體嘅機能係會差啲架喇,但係,就算點差都好,點都唔做得喺一部全密封嘅空調巴士入面放臭屁嘅!今早無聲無色地遇到呢啲突襲,又唔知係邊個做,架車又開唔到窗,毒氣又唔散,好想死!

好辛苦先捱到落車,隨即呼吸番幾口清新啲啲咁多嘅空氣。去到公司樓下,誰不知入咗部lift之後,門一關上,又再嚟過不明氣體恐怖襲擊,阿媽救命!

21 則留言:

  1. 會計史丹利:

    係好想死至真:(

    回覆刪除
  2. 用紙巾塞住兩個鼻哥! =____=!!

    回覆刪除
  3. 但係放屁既人都冇法, 控制唔到ka, kakakaka

    回覆刪除
  4. uncleray:

    係呀,係恐襲嘅一種呀,哈哈^^!

    回覆刪除
  5. 新鮮人:

    都好喎,都係一種緊急解決方法喎!

    回覆刪除
  6. 篤篤篤撐:

    雖然係啫.....但做就要認,係咪?

    回覆刪除
  7. 哎呀~ 遇到這情況真係陰"攻"! 難頂也~

    不過都唔係無計, 放棄個坐位, 行去近門口的位企就可以, 因為門縫及開門時有新鮮空氣出入.

    回覆刪除
  8. 紙巾隔一隔應該okay.小弟有時都用衫袖隔一隔

    回覆刪除
  9. 好缺德呀!

    我都試過仲"大鍋"d既經驗, 就係地鐵最近玻璃門既座位, 通常有位座就好易 "瞓著", 點知 "挨" 近玻璃門企個位人兄就係度放屁, 我就 "受" 哂, 唔好話瞓著, 連 "死" 左都醒番.

    回覆刪除
  10. 大家都有不快既經驗.....
    有次抱住個細路仔...佢坐上黎, 以為佢烏低身做乜....對住我放屁...X!!

    回覆刪除
  11. 港男大力:

    哈哈,好一個古惑仔!

    回覆刪除
  12. 同一朝早連遇兩次"恐怖襲擊",Ebenezer兄都算黑仔囉!

    回覆刪除
  13. e 兄,

    我講緊我d "慘痛" 經歷, 你仲笑>__<

    回覆刪除
  14. 肥貓:

    我腦裡面見嘅晝面係,妳隔住塊玻璃貼實佢嘅pat pat,真係笑鬼死我喇^^!

    回覆刪除
  15. 有效過用口罩架!
    哈哈哈~~~~

    回覆刪除