2010年4月8日

Audit IQ 題


假如你係一個 Auditor,即將要到外地進行一項有關採購運作嘅審計工作;你有十日嘅時間做 field work,你乜嘢部門都可以去、乜嘢人都可以搵、乜嘢都有權攞、乜嘢都有權睇、乜嘢都可以問,你第一個問題會問乜嘢呢?(謎底在本版)

以前曾經聽過一個真實嘅故事,話說有個 Auditor 出完 Job,做完晒 field work 番嚟之後,大大聲喊話啲 Auditee 唔俾嘢佢,唔同佢合作。佢上司睇完佢搵番嚟啲料之後,發現果然真係一堆垃圾,於是就好火滾地問咗嗰個 Auditor上面條問題喇。

謎底:請按閱讀更多


謎底:請問邊個係 Purchasing Manager 呢?

16 則留言:

  1. 咁你第一個問題會問乜呢?

    回覆刪除
  2. DeepC:

    我會問嘅問題咪寫咗喺個謎底度囉。

    回覆刪除
  3. 哈哈,問錯人攞錯料,或者唔識問人亂攞料,又或者放飛機求其攞d垃圾番嚟,係做auditor既大忌.

    回覆刪除
  4. 在 9001, 我會問誰是QA經理.

    如果我是故事中的上司, 第一句會問他怎樣做Auditor!

    回覆刪除
  5. Bittermelon:

    好多時做嘢未必一定在乎technical skill夠唔夠,反而多d用下個腦就得架喇。

    回覆刪除
  6. Quality Alchemist:

    哈哈,你聽到都火滾?笑話一個啫。

    回覆刪除
  7. 所以做auditor有common sense好重要.

    回覆刪除
  8. 我看時己是在子頁看, 只是見到句藍字, 真係唔知"請問邊個係 Purchasing Manager 呢?" 係謎底喎~~

    不如改良下顯示謎底的方法啦Auditor先生. ^^

    回覆刪除
  9. 有時候, 最簡單的, 正是最重要的.

    回覆刪除
  10. Derek,

    歡迎光臨^^

    Field work 係 Audit 行內嘅通用語,即係話做testing呀,data/document collection呀,outline operation等等落手落腳做嘅工作,好多時都要去要去Auditee度做,好似落地盆咁。

    回覆刪除