2007年1月13日

驅魔十架


喺好耐以前,公司有班大隻講,一到lunch就喺度亂咁吹水,老作咸故,仲成日晒啲豔遇(查實係要俾錢先有果種),我當然話之你當佢冇到,一於唔搭咀罷就,之不過我又唔做得isolate佢地,因為咁樣只會俾人覺得冇品嗰個係我。但係喺班正淫君子面前做正人君子,若果冇啲智慧,一定會冇乜好結果。終於,班友仔一致地唔相信,點解我靚仔過佢地咁多,居然都會冇嘢分享?結果,佢地計劃要搵埋我去深圳做雀仔按摩。直覺話俾我知,佢地其實係冇乜點跑過大陸,係流嘅居多,九成只係想睇下我好驚個樣,然後笑吓我。

第二日,我頸度掛咗個十字架,係有耶穌個隻,佢地望住個十字架閃吓閃吓咁,個耶穌又好憂鬱咁望番佢地,佢地忽然察覺到少少,係度吹咸水好似係有啲好冇癮咁;之後,佢地即使話要搞乜攪搞物,都冇話要搵埋我喇。

我載嗰個十字架其實係叫做驅魔十架(The Crucifix Medal of St. Benedict),聽講如果有人心術不正,或者根本就係牛鬼蛇神,望到佢應該會覺得好唔自在咁話喎。講真我係唔信呢味嘢嘅,不過,見親我嗰啲擺明係粉腸、扒街、敗類、人渣、賤精、壞蛋嘅朋友,唔知點解,佢地都會話我載個有耶穌嘅十字架係好唔啱嘅;相反,嗰啲我好尊敬嘅好人,又好出奇咁,冇一個話過唔順超我嗰個十字架播。

我從來都唔覺得十字架有耶穌冇耶穌有啲咩咁大不了,更加唔覺得我個十字架會有啲咩法力。是正是邪,存附於心!

2 則留言:

  1. 小心選擇你的朋友, 他們會影響你一生!

    回覆刪除
  2. 好人壞人基本上係無樣睇既。有人道貌岸然,德高望重,人品可能比不上一般飯夫走卒。

    好多謝渣估老闆提醒,所謂近朱者赤,近墨者黑,小心!小心!

    回覆刪除