2009年3月25日

聞醫色變


打開報紙、電視看新聞,隨了是有關金融海嘯的報導之外,不難發現最常出現的新聞題目,總是那些層出不窮的香港醫療事故。

坦白講,我沒有理由要對香港的醫護人員存有偏見,不過,一些過往經歷過的負面經驗,的的確確留給了我頗深刻的陰影。

記得好久以前有一天半夜,君忽然感到很不舒服,於是我連忙帶她到急症室去求醫,等了好一陣子,終於見醫生了,可是,那位“醫生”總是手忙腳亂,慌慌張張,不時重複一些拉抽屜啊、找東找西啊、塗鴉啊等等無聊動作,很沒有信心似的。我心想:「死喇今舖,呢個新仔黎架!」我們還未來得及開口說病情,就見護仕拿著上一個病人的針藥卡跑來,很不屑地問那個“醫生”,說:「醫生,支針係唔係真係要打呢個份量先?會死人個播!」那個“醫生”再看一看針藥卡,說:「哦!咁牙,就將份量嘅小數點改前一格啦。」當晚,我和君當然走為上著啦!

又有一次,我在酒樓吃晚飯,不小心在洗手間滑倒,碰穿了頭,酒樓於是叫了白車,將我送去醫院。急症室給我照了X光片,再給“醫生”看過,“醫生”說我沒有大礙,但為安全計,最好留院觀察。我對“醫生”說:「Thank you 喇,我反正有醫療保險,要留院的話我當然會轉去私家醫院喇。」於是我連忙拿著剛剛照過的X光片,走去私家醫院去了。

私家醫生看一看我的X光片,再看一看我的傷口,便說:「你去照一照X光再講喇。」我滿是疑惑地問私家醫生:「政府醫院果張X光片係兩小時前拍既,何解現在又要照呢?會唔會好晒錢咁呢?」私家醫生對我說:「盲既都睇到你係跌傷個後尾枕啦,但係政府醫院果張X光片,係照你個額頭喎!明冇!?」

在私家醫院照過X光片後,發現頭骨有輕微裂痕,結果我要留醫四日!

4 則留言:

  1. 你係咪畀鐵沙掌打傷?所以個政府醫生見你中招既係後面時,睇左道力有冇穿去前額!

    回覆刪除
  2. 哦!原來係咁。高手做既野我真係未夠班去明白!

    回覆刪除
  3. 好彩你去睇私家啫,如果唔係,可能見唔到你了...touch wood.

    回覆刪除
  4. Bittermelon 兄:

    係呀,好彩好彩!如果唔係,今日就算唔死,睇怕都變埋傻仔lor.

    By the way, 唔知個醫生以前又有冇跌親個頭呢?

    回覆刪除