2010年6月18日

中招

近排,天氣日日濕濕熱熱,搞到人都厭厭悶悶。

以為有場余曾辯辯可以醒吓神喇,點知原來係一對男女一起遊花園追追逐逐,然後一齊再去玩氹氹轉,頭都暈埋。唉,搞到再冇癮啲添!

今日去到大X活想食早餐,望實個餐牌,喔!乜除咗煎蛋同埋炒蛋係唔同之外,點解份份選擇都一樣嘅?我即刻同自己講:「有種就唔好食啦,睇大X活點吹我漲!」BUT,同一時間,又有一把聲音同自己講:「唔好原地踏步,唔食咪又係玩自己?」我好戇居咁問自己:「究竟食戇居啲?抑或係唔食戇居啲?」

結果,我揀唔食,但係揀飲凍好立克!

杯凍好立克好多好多冰,睇佢個樣都知佢實係好凍啦,我隨即插條飲管落去大啖一啜,Shit!杯嘢原來係熱飲嚟!!

原來呢個世界,要中招的話,係點避都避唔到嘅:(

10 則留言:

  1. 「究竟食戇居啲?抑或係唔食戇居啲?」
    原來呢個世界,要中招的話,係點避都避唔到嘅
    <----應該調轉問:「究竟食冇o甘戇居?抑或係唔食冇o甘戇居?」用呢一個角度, 比較用易決定 !

    回覆刪除
  2. 所以, 我成日係咁 X 得嚟又好睇得開~

    回覆刪除
  3. 篤撐:

    係喎,咁樣講法,即刻自我感覺良好咗喎^^

    回覆刪除
  4. 梁巔巔:

    哈哈,係呀,唔好睇唔開呀^^

    回覆刪除
  5. 沖凍好立克/華田,因為係粉,所以要先用小小熱水搞溶,落糖水,再加約半杯水,最後才放冰,所以杯底係熱,我有經驗呀.

    回覆刪除
  6. 哥斯拉:

    老實講,我真係好少飲凍 horlick!

    其實我應該係唔係都搞吓佢先啜,大意!!

    回覆刪除
  7. 點都戇架居啦, 因為涉及的不只一人的連鎖反應/活動, 點會各方面都完美無瑕丫,
    最緊要有heart及open mind, 有追求改善的心態, 從容些, 那就轉好的機會\成果.

    回覆刪除
  8. DeepC:

    對,點都戇架居喇!呢點正係我想講嘅。

    回覆刪除
  9. 去大x活買野食你都可以有咁多野諗, 睇黎真係天氣熱, 對你影響都幾大!!

    回覆刪除
  10. 肥貓 :

    係呀,我呢期熱壞腦呀:(

    回覆刪除