2012年3月15日

轉貼:Google Blogger threaded comments 直接回覆留言功能登場

今天 Google 的 Blogger 平台發佈了一個新功能,如圖所示,Blogger 部落格系統現在開始內建「嵌套式留言」,讓我們可以直接在某則留言下方進行回覆、討論,看起來非常的實用(也是早就應該內建的功能了)。

那麼 Blogger 用戶如何開啟這個功能呢?不用特別去開啟,只要你在「設定」的「其他」頁面裡把「允許資訊提供」設定為「完整」,然後在「文章和留言」頁面把「留言位置」調整為「嵌入」,就會啟動這個 threaded commenting 功能。

當然,你會發現電腦玩物下面的留言現在還沒出現這個功能?因為如果有調整過版型的話,有可能因為各種衝突而導致無法出現嵌套式留言,這一點也有很多國外的 Blogger 用戶反應了,而我自己研究了一下,目前尚未找出到底是版型的哪個自訂設定產生衝突,如果大家有心得的話歡迎留言指導一下。

不過可以確定的是,使用內建版型的用戶都可以使用嵌套式留言,有興趣的朋友趕快去試試看你能否使用吧!




註:以上內容,轉貼自esor huang(異塵行者)的網誌:電腦玩物

45 則留言:

  1. 回覆
    1. 我已經冇用喇,因為個時間錯晒!

      同埋呢幾日share上Facebook又再show唔到thumbnail同preview,唉...

      刪除
    2. Quincy Luk:

      睇嚟呢個function問題多多,可能都要考慮改返轉頭喇:(

      刪除
  2. 回覆
    1. Coffee:

      其實因為五珍同我講,妳之前都問過佢呢個function點搞。原來五珍都唔識!

      我答五珍,又想俾埋妳知,所以諗,不如出帖啦!因此,呢個帖多少係為咗妳地兩個而轉貼架^^

      刪除
    2. 嘩~開心到吖!謝過了!

      刪除
    3. Coffee:

      哈哈,最緊要大家開心^^

      刪除
  3. 我都用緊,但係個時間錯晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. Cat:

      我估呢個function唔係個個template都夾到。

      刪除
  4. 我用舊版的template這個功能不能互容!

    sPace

    回覆刪除
  5. 這個功能之前用過, 時間顯示沒有轉成local time, 這點肯定他佢設漏, 因為time record 是用 timestamp, 是可以以local time顯示.

    由於個別網友在新功能上留言出現問題, 所以上星期又轉回用舊版留言功能.

    現在等他們改良這功能, 如果時間顯示改好, 先再選用.

    回覆刪除
    回覆
    1. DeepC:

      我今天在公司用電腦時,間顯示沒有問題。現在用iPad 看,時間顯示卻有不妥!

      刪除
  6. 回覆
    1. Coffee:

      Me too:(

      妳會唔會改返轉頭?

      刪除
    2. Coffee:

      我諗我有時間的話,都會改返先再算:(

      刪除
  7. 有好處,不過會睇到眼花,我還是 buy 舊的。

    回覆刪除
  8. 多謝你喎。不過我而家先發現我的留言時間也有問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌管理員已經移除這則留言。

      刪除
    2. 五珍 (Jan Ng):

      咁妳會唔會停用呢個功能?

      刪除
  9. YES yes yes poor me!
    不過點解今天入來兄台又棄用新功能呢?是blogger自動reverse?

    回覆刪除
  10. the inner space:

    呢個功能在時間顯原上有問題嘛,所以我都係等佢改好咗先再算。

    回覆刪除
  11. Quincy Luk:

    係囉,個function本來好唔錯,就係因為有bug,搞到我最後都係唔用佢,唉!

    回覆刪除
  12. 五珍(Jan Ng)

    我就已經變咗喇。

    回覆刪除
  13. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  14. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  15. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  16. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  17. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  18. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  19. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  20. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  21. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  22. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  23. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  24. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  25. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  26. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除