2013年4月27日

李生的碼頭工潮

碼頭工潮已經踏入第三十一天,似乎仍然未有乜嘢解決嘅跡象。

最近,工潮已發展到變成李生對李生日日口誅筆伐,李生話李生指名道姓批鬥李生,李生又話唔妥李生,結果李生鬧李生一句,李生又回李生一句,李生跟李生結果企到硬一硬,睇嚟李生唔會退讓,李生亦會力撐到底。



據李生所講,工潮起因係根源自李生根本冇諗過要維護工人嘅利益福祉,李生只一心利用工人幫自己追求最大嘅利益,結果攪到工人上晒街,李生完全係工潮嘅始作俑者。

今次政府表現相當中立,冇幫過亦冇搞過李生。

呢次工潮事件,工人會否成為最終輸家?又或者最後得嘗所願?你估會否李生其實一早已經心中有數?


網上圖片

18 則留言:

  1. 工聯會死左去邊 ? 點解唔幫工人, 又話係工人階級代表, 真係唔明 !

    回覆刪除
  2. 想取從公司得更多, 最基本是公司收入增多, 當入不敷支, 後果大家可會想到吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. DeepC:

      工人不懂計數我是會諒解的,但李生冇理由唔識計數。

      刪除
  3. 我在工潮踏入第12天時,用商科理論寫了一篇碼頭工潮的談判策略分析。
    當時已經發現工會犯了很多談判中常見的錯誤,跟著提出影子談判(Shadow Negotiation)的三個戰略。
    但事情發展越來越偏離正軌。身邊的朋友同事都不再支持工會的做法。

    想不至一篇談判策略分析有過千瀏覽次數。
    Reference:
    碼頭工潮的談判策略分析-http://qualityalchemist.blogspot.hk/2013/04/blog-post.html

    回覆刪除
    回覆
    1. Quality Alchemist:

      照理李生應該好有經驗,論談判技巧,佢係師傅先係,但㸃解會犯上理論上不應犯的錯呢?

      刪除
    2. 李卓仁已經把工潮政治化,可以肯定他們在五一勞動節孤注一擲,再報大遊行人數製造輿論壓力。
      因碼頭工潮仍未解決,李卓仁將動員遊行人士在抵達政府總部後,再「轉戰」圍堵位於中環的長江集團中心。
      他們的真正意圖是把工潮焦點轉移到占中行動。工人的利益已經是其次了!

      勞動節遊行 擬「參戰」中環 - http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20130426/00176_027.html?pubdate=20130426

      刪除
    3. Quality Alchemist:

      這個推測不無道理。

      刪除
  4. 孟子 滕文公篇 上:

    滕文公問為國。孟子曰:「民事不可緩也。

    《詩》云:『晝爾於茅,宵爾索綯。亟其乘屋,其始播百里。』

    民之為道也,有恆產者有恆心,無恆產者無恆心。茍無恆心,放僻邪侈,無不為已。及陷乎罪然後從而刑之,是罔民也。焉有仁人在位罔民而可為也?是故賢君必恭儉禮下,取於民有制。

    陽虎曰:『為富不仁矣;為仁不富矣。』


    一方是梁振英的對頭唐唐派
    一方是工黨背後又是支聯會
    張健宗幫任何一方都犯死罪
    這可解釋為何政府扮中立嚕

    回覆刪除
    回覆
    1. the inner space:

      可能好多市民都係一樣,邊個都唔幫。

      刪除
    2. 我都是等足成個月見張健宗軟手軟腳咁收幾十萬一個月人工仍然尸位素餐忍唔到手!

      刪除
    3. 照睇,工人成大輸家都差唔多定局喇。

      刪除
    4. 罷工基金收到幾百萬捐款, 歷來最多, 証明市民支持工人, 但似乎都係走向失敗, 點解呢 ? 地盤紮鐵工今年提早加薪了, 點解紮鐵工上次工潮勝利呢 ?

      刪除
    5. 政府扮中立工人一方成輸家幕後操盤者新任香港黨委書記初試啼聲對付支聯會喡!

      刪除
    6. Another 匿名:

      背後有甚麼陰謀黑手我不去估了。只從表面上看,工人危矣!

      刪除
  5. 其實你有冇明顯的支持角度?

    回覆刪除
    回覆
    1. Coffee:

      支持XX、打倒XX的文章已經有好多人寫過了,我不想再用這個角度去寫。

      同樣理據,對兩個李生個別地也說得通,我想寫的有趣地方,正在於此。

      刪除