2009年4月18日

番大陸好危險

好多人都話番大陸好危險,例如流傳話去厠所會俾人生劏刧走個腎喇,去點貨又會俾人強姦等等。流傳嘅野,係真係假,實在不得而知。不過相信,每間公司都或多或少有流傳一d番大陸結果好大碌嘅故事,以下係一d從同事聽番嚟,發生係以前唔知邊個同事身上,唔知係真唔係嘅傳聞:

傳聞一:坐白牌

話說之前有同事一個人上大陸,叫左架白牌轎車,好自然地佢就坐係後排坐位,一路上相安無事,只係架車開得快左少少,點知唔好彩路上遇到公安(唔係賊!),個公安揸住架電單車,係架白牌後面大叫個司機停車,點知佢不但唔停,仲開得快d,個公安於是又大叫話如果再唔停車,佢就開槍,個司機都係停車,結果個公安真係開槍,子彈飛左去離個公安最近嘅人身上。

傳聞二:打刧

又有個同事係大陸行行下街,突然走個人出黎揸把刀指著佢,推左佢去個樓梯口,之後唔知點樣,個同事俾人挿咗刀,仲要𨍭兩𨍭先至拔番出黎。

傳聞三:坐摩托

呢次果個同事係大陸坐摩托車尾,個司機唔小心炒車,果位同事跌咗落地,擦損咗塊面小小,位同事一抬頭,見到原來前面係間診所,於是走入去包紮下,點知,番到香港塊面爛晒,聽講佢仲攪到永久破相潻。

以上嘅野,希望係信則有,不信則無就好喇。

沒有留言:

發佈留言