2009年6月5日

我的教會很富有

公元二五八年的教會受到皇帝的迫害。羅馬總督以為教會儲存大量財富,便要求初期教會的會計老楞佐(St. Lawrence)交出教會的財產。

老楞佐在三天內召集由教會照顧的窮人,帶他們到總督面前說:「這就是教會的真正財產了。」老楞佐因此就被總督判處烙刑而死。


金融海嘯發生後不久的某一天,忽然收到了牧師的一封電郵,說他準備了一次聚會,要求我們怎樣也要回教會一倘。那天,牧師準備了一間大房,坐滿了很多人,有我認識的,有不認識的,有中產,也有草根。當中,好些人原來正失去了工作,好多平淡道來的故事,聽來卻教我好扎心。

謝謝牧師關注過每一個故事;他使我看見,原來即使未有能力去對別人作實際的幫助,單是一份關注已經是好可貴。

在現在的市況中,我為到我仍有一份頗安穩的工作而感恩。同時,我也為到我們有這樣一個牧師而感恩。

聚會後牧師向每人派了一份小禮物。哈哈,我的教會原來好富有!

13 則留言:

  1. 羊毛出在羊身上, 教會富有即是教徒富有, 博主可能也很富有.

    回覆刪除
  2. 小瓶子:

    都係架,捐得起,捐得開心樂意都算係一種福氣。


    匿名:

    我一d都唔富有,不過有d錢嘅人喺教會都真係有嘅。

    回覆刪除
  3. 我個best friend係教會做管家有2萬蚊人工,朝九晚三遮喎!神父揸零智(教友俾的)

    回覆刪除
  4. Hana:

    香港乜教會都有。有錢都唔係罪。

    你個friend間教會財政健全,俾得起高薪我好替佢高興。反之,如果佢老細存心碌削佢就唔應該喇。

    回覆刪除
  5. 我也曾反過教會在銅鑼灣...教友好熱心有些是從教會認識到結婚...教友要十一奉獻...其實好像一個小社會!還常被問及決志未很有點壓力可能我愚昧未受神感邵...沒有再去了.

    回覆刪除
  6. 甘我觉得教会有钱, 唔应该系益D神父修女,唔系话要他们生活艰苦, 自己耕田种地, 但都系好应该保持生活朴素, 当教友捐凸钱时, 嗰D钱应该用来照顾弱势社群, 或者去支援第三世界.

    耶苏都讲过话:「富人上天堂,好比駱駝穿過針孔」, 嗰D 满口天父点点点, 耶苏点点点的天主教/基督教徒, 好应该自己反省下.

    回覆刪除
  7. 篤篤篤撐:

    係呀,抵讚!


    聶秀康:

    可能果間教會過份熱心,有時都唔係幾好架。


    小瓶子:

    天主教果邊著重所謂“神貧”,做神父修女係一d都唔著數。

    至於基督教就乜野教會都有,我都唔敢話間間冇問題。不過出自名門正派嘅應該可以放心。

    耶穌話:「你的心在那裡,你的財寶就在那裡」,小瓶子所quote果個比喻,係針對人的心向錢唔向人而講。

    大衛,所羅門富甲天下,上帝都冇共晒佢d產。

    誠如我篇 Blog 所想講,教會富有嘅觀念,並不在乎錢多。

    回覆刪除
  8. 我都覺得佢間教會好!比如佢屋企開派對有好多教友來,但冇人會向我傳教。

    好驚某啲基督教徒朋友係街撞到都要拖住你傳道。

    回覆刪除
  9. Hana,

    Hard sell 嘅野,大多數人都會反感。況且,福音,並唔係只係一堆教人靈魂得救嘅道理。

    回覆刪除
  10. 我相信到了適當的時機, 我們都會被上天的愛所感動的.

    回覆刪除