2009年6月30日

問功課

早幾日,晞晞學校派番d考試卷,雖然話係一年級啫,不過我一睇,發覺真係好深!我心諗,點算?可能我真係連一年級嘅程度都未夠,我點教佢?

話說有一次,晞晞走去問媽媽功課,係一條 fill in the blank 嘅題目,要求將一個英文字母填上去,將佢變成一個有意思嘅英文字。晞晞已經填到頭兩個,但係第三個唔識填:


D UCK
L UCK
__UCK


媽媽諗都唔諗就答:「F 囖!」
我即刻hold住佢:「等我諗諗先!」

8 則留言:

  1. Yes, 其實仲有好多,例如: Muck!

    回覆刪除
  2. 死啦,晞晞仲醒過我,我正係識F咋! Orz

    回覆刪除
  3. Bittermelon:

    F 字頭果個字絕對係超過一年級好多好多班,所以師兄嘅英文程度好高架喇!

    回覆刪除
  4. Buck (一种鹿)
    Puck (冰球)
    Tuck
    Yuck

    回覆刪除
  5. Desertfox:

    乜Buck唔淨止解做錢,仲可以係做鹿咩? 我d英文太屎喇!

    回覆刪除
  6. Ebenezer,
    NBA有个球队叫 Milwaukee Bucks, 中文翻译成"公鹿".

    其实我的英文都是在美国留学的时候学的, 离开了美国之后发现自己的英文也退步了.

    回覆刪除
  7. 當我知道幼兒園都教小朋友A for astronaut 時,我真係諗咗好耐我幾多歲先學呢個英文生字~

    但最後...我答唔到我自己!

    回覆刪除
  8. Desertfox:

    你d英文不退步,起碼好過我!


    the8:

    查實呢個字我都係好大個仔先識。

    回覆刪除