2010年7月11日

看世界杯決戰的期待


今年的世界盃,相信是晞晞這個小二生,自懂得跟一班小朋友一起追著皮球胡亂來踢之後, 人生經歷的第一次足球盛事!

不知何解,這個根本不知德國和阿根廷是甚麼國家的小孩,在上次兩隊比賽時,竟會懂得捧阿根廷,並會為阿根廷的戰敗而落淚。

今天晚飯後,他即興高采烈地拖蓍我要去超級市場入貨,我見他去抓薯片和蝦條的興奮樣子,不禁覺得好笑。我打趣地跟他說:「今晚睇波同你飲 Hoegaarden,好唔好?」「我飲水得喇!」哈,他看得出我在試他!

這個小子對今晚荷蘭與西班牙的終極決戰異常緊張,八時正已經上床睡覺了。其實,我能夠第一次跟兒子看世界杯決賽,也一樣有點既興奮,又甜絲絲的感覺。

12 則留言:

  1. 真幸福! 過多幾個鐘頭你可慢慢享受過程, 留下美好回億. :)

    回覆刪除
  2. um, 感人的父子情,Ebenezer, 享受你們的親厚時刻!

    回覆刪除
  3. 小學已經放假,唔洗反?

    回覆刪除
  4. 乜晞晞放暑假嗱? 昨晚睇完波,我今朝都好想放假,但係...鳴鳴

    回覆刪除
  5. laulong:

    我會儘量咁享受呢場波架lar, 謝謝^^

    回覆刪除
  6. hkeric :

    Yes, 因為佢放暑假先俾佢半夜睇波咋^^

    回覆刪除
  7. Bittermelon:

    我呢幾日清緊上年d 假,爽!

    回覆刪除
  8. 昨天看鏗鏘集, 一位父親訴說不能看世界盃影響至他和孩子的關係, 當時我覺得有點誇張, 現在看你這文章令我相信原來世界盃真的很偉大啊!!

    回覆刪除
  9. 肥貓:

    係咩?乜睇世界杯真係咁有益架?!嘻嘻^^

    回覆刪除