2010年7月25日

教會電影?

上一篇網誌談起了在教會內曾經見過的一些鬼怪事,想不到,卻頓然勾起了心裡好些感觸。自已返了教會好些年日,確實地,好體會到不少打正基督教旗號的人或者事物,其實與那些鬼怪一樣難頂。

其中一樣至怕的東西,就是那些所謂「福音電影」,坦白說,還未有一套使我沒有「骨痺」的感覺!

最近在 Youtube 尋找到一條短片所介紹的一部普通電影,原來都能真真實實地點出了基督教價值,甚至更感人。

以下且轉貼貼片者 howtindog 的分享,相當到肉:

『繼影音使團世紀鉅作"驚世啓示"之後最近返團契又睇到另一齣非常嚇人o既教會電影, "Fireproof", 竟然係一齣宣揚港女價值, 金錢至上, 物質主義o既教會福音電影, 可謂奇片, 日後會講下. 



回想, 其實我好少會鍾意睇教會電影, 因為通常都拍得太露骨, 反而有時睇普通電影, 我覺得當中講/宣傳基督教價值仲來得有效. 例如呢齣"聽說" (唔係教會電影), 講基督教家庭o既兩姊妹o既生活, 我就覺得好好睇, 自然得來又感人, 拍出兩姊妹否定自我, 爭先為對方犠牲o既精神. 一般咁o既角色, 都會令人覺得好假, 不過就正是佢地o既基督教背景, 令成件事變得合理. 



有時唔係要 hard-sell 先至入腦的; 不停夾硬來的, "催眠".』


3 則留言:

  1. "有時唔係要 hard-sell 先至入腦的; 不停夾硬來的, 叫"催眠".』"

    係. 難頂之一.

    回覆刪除
  2. 雖然我都係教徒,但我都怕好硬銷性傳道...

    回覆刪除
  3. 梁巔巔 & the8:

    Hard-sell,我真係接受唔到囉!

    回覆刪除