2010年9月27日

我的 iPad

終於都買了 iPad 的了。

自己對 iPad 的用處一直都定位在 eBook 的應用上,縱然有肥貓 SKII 的引誘,iPad 其他的功能對我來說其實都不是主要的賣點;反之,這個機器對我來說,正好給我更有效地去翻閱本身一些已電子化了的工具書。

不知是否是最近又有現貨供應的關係,這兩天忽然又發現牧師及好些朋友,都在差不多的時間內也擁有了 iPad。



24 則留言:

  1. 睇來你唔洗下啲錢係唔安落嘅!不過咁,科技嘅嘢,只容進步,返唔到轉頭lu!

    回覆刪除
  2. 妳咁講,又想唱番句:

    永遠向前,永不停步.....

    回覆刪除
  3. 買一樣野,一個理由就足夠

    回覆刪除
  4. oh, 睇黎我都係與 i 無緣個咯,iphone 又賣咗,ipad 又話哩緊有 ipad 殺手嘅三星Galaxy Tab.

    i ~~~

    回覆刪除
  5. l.minor:

    嗰個理由係....唔洗下啲錢唔安落?^^

    回覆刪除
  6. 校長:

    我略嫌三星Galaxy Tab太細部,我覺佢似 iPhone 多D。

    回覆刪除
  7. 我都係等緊galaxy tab
    因為有好些國內影片網站行flash,i乜i物去到果度完全盲左

    回覆刪除
  8. 黑人:

    我都好同意 flash 對好多人嚟講係 iPad 嘅死穴!!

    回覆刪除
  9. 哈哈!我冇引你呀,有人自己對號入坐我都冇辦法!

    另,yes 唔 support flash 真係 iPad 的死穴,但我一定唔會做 galaxy tab 的 first mover,因為我全因比部用咗幾個月就壞到要換底版的 samsung 電話激死至開始用 iPhaone。跟住有同事丶朋友用 samsung galaxy 電話,唔夠兩個禮拜就死機!對 samsung 信心盡失!

    回覆刪除
  10. 咁iPad到底有乜書俾你download 呢?

    又,我部Samsung Galaxy i7500仲利害,出機三天發覺唔work,入廠換screen用咗三日。
    Galaxy Tab個screen太細了,又貴到死。

    回覆刪除
  11. SKII:

    嘩,乜Samsung galaxy咁利害架?!佢直頭勁過大陸D山寨機咁播^^

    回覆刪除
  12. 哥斯拉:

    你有冇好後悔買咗部Samsung galaxy?

    講番iPad,喺iBook度真係無乜好書好單撈!我現時用iPad主要睇番自己嘅pdf書同埋Kindle D書,現在正學緊點樣將pdf,doc等轉去epub入去iBook度睇^^

    回覆刪除
  13. 請問大約幾錢呀?
    支持ipad嘅中文電子書種類足夠嗎?

    回覆刪除
  14. 我引誘你? when, where, how??

    我都知你終於有一日會按捺不住買ipad, 咁咪好囉, 財散人安樂, ipad係咪好好用呢? 我覺得最正係 "雪" 一聲就開機用得, 爽到無朋友^__^

    回覆刪除
  15. 新鮮人:

    你問iPad賣幾多錢? 不同型號不同價錢,$4.xK ~ $6.xK

    現有的電子書基本上在iPad都可以看,除Apple的iBook外,還可以運行PDF和Kindle書,裝了iSilo可以看以前Palm的pdb,遠有好讀的中文書網,都可單撈在iPad上看。

    看過了上星期TVB的新聞透視後,更加覺得中文書電子化出版是往後的趨勢。

    回覆刪除
  16. 肥貓:

    唉,俾妳同埋SKII踢爆我搵妳地過橋添:(

    係呀,iPad好好用呀^^我有D friend仲話專登買俾老人家用,貪佢簡單易用囉。

    回覆刪除
  17. wah~~~ 你就happy啦.

    我都有諗過買iPad, 不過現在要再諗諗, 因為森林大嘛. ^^

    回覆刪除
  18. DeepC:

    唔駛諗啦,一於買啦!

    回覆刪除
  19. 有新玩具,有冇用來寫blog呢?哈。
    買左邊幾本書呀?
    除左書,你將佢作什麼工具?

    回覆刪除
  20. Eben,係呀,我從此對 samsung 有偏見。如果你研究倒如何將 pdf 傳入 iBook,請分享。另,中文書,我用咗 USD1.99 download咗個叫“電子書工具”(icon show as 'Touch eBook')裡面有好多中文書,多數比較舊,金庸丶張愛玲丶三國演義丶紅樓夢 etc。但勝在只需比一次錢。

    回覆刪除
  21. 鹿米:

    暫時 iPad嘅OS要等到11月出iOS4.2正式版先可以有繁體(雖然現在有iOS4.2Beta版,但我仲諗緊裝唔裝?),所以我未有用佢嚟寫Blog住!

    iBook d 書真係買唔落手,而家我仲係睇緊Kindle買落d書,用iPad睇Kindle效果唔錯:)

    用iPad睇電影都相當唔錯架,SKII 話齋,可以帶上床睇書睇片都得,另外同晞晞玩遊戲同睇故事書都幾好架^^

    回覆刪除
  22. SKII:

    將pdf加入iBook好簡單,妳只要開iTune,在iPad裝置下,去到書籍Menu, 在iTune tool bar click 檔案/加入資料庫即可。

    妳講緊嗰個就係「好讀網站」囉,我仲用PocketPC年代已經常常去單撈D書嚟睇架喇,呢個網只有中文消閑書,不過都唔錯嘅^^

    回覆刪除
  23. Eben,剛試了你教的方法把 pdf 書 sync 到 iBook,非常方便啊。謝謝!^_^

    回覆刪除