2010年9月8日

iPhone4 狂熱

估唔到 iPhone4 只係上市咗個零月,佢已經好快好快咁,由一件新穎嘅電子產品,急速地發展成為現在普羅大眾間必賺嘅投資項目,呢個究竟係乜嘢嘅世界?

在討論區,有人話從有得賣 iPhone4 第一日開始,上台即賣即賺。再到網上 Apple Store 用六張信用咭用不同 account,前前後後邊訂邊賣,到今日埋數,凈賺咗 $45,000,連埋兩年電話費連無限上網,自己都嚇到呆左。

我有朋友在 MSN 同我講,話佢至今已經賣咗好幾十部,連埋未送到嘅貨大約用咗幾十萬銀本錢咁上下。我照每部嘅 Profit Margin 在七至八月有 40% 至 50% 計算,我呢位朋友大大話話可能已經有十幾皮落咗袋,仲未計返緊嘅貨將會折現嗰啲 Unrealized Profit 添!

坦白講,似乎現在炒 iPhone4 比起炒股要好玩得多,除咗 Systematic Risk 點都係估佢唔到之外,一般嘅風險似乎都比較容易管理得到,例如理論上即使落咗單都可以退訂、真係等到送貨時先需要過數等等,而利好消息包括大陸年底前都未會有 iPhone4 上市、跟住又十一黃金週嘅強勁 Demand、白機遲遲都未出.....唔怪得搞到咁鬼瘋狂啦。

先幾日去先達放機,個場真係好感受到買賣兩家都喜氣洋洋嘅氣氛。我放兩部咁大把,個收買佬唔多點睇,一手交貨,一手即科錢。佢喺個褲袋度即拿一疊好厚嘅仟元鈔票出嚟,即刻數出十幾張塞俾我,爽快!!呢啲江湖大佬嘅豪氣真係好令人佩服!反之,我拿住啲銀紙張張都要捽下捽下(驚死佢係假),個大佬見我咁,笑我:「哥哥仔,人放機你放機,駛唔駛咁驚青呀?!」我不禁汗顏。


註:投資帶有風險,請在投資前請教有關的專業人仕,咨詢相關的專業意見。

19 則留言:

  1. 你放左兩部iphone4??

    iphone4好似就黎會在中國正式發售, 到時d水貨仲有咁高profit ?

    我仲等緊部iphone4 (smartone)..>__<

    回覆刪除
  2. 路邊社消息話9月中大陸會正式發售, 唔知真定假?

    回覆刪除
  3. 肥貓:

    妳都幾貼市喎^^

    《鳳凰網科技訊》消息,根據工信部泰爾實驗室最新認證信息顯示,聯通(0762.HK)(0762.HK - 新聞 - 公司資料)引入的蘋果iPhone 4已經獲得入網許可證編號。這意味著聯通即將可以推動iPhone 4在中國大陸市場正式上市。

    但我估真係在大陸市場有貨出,都可能係11月以後嘅事。

    回覆刪除
  4. 凤凰网科技讯 9月8日消息,针对各大媒体报道的联通iPhone 4已获工信部入网许可的消息,凤凰网科技在登录工信部电信设备认证中心查询后发现,联通版iPhone只有三款入网产品信息,其中,最晚一款获得入网许可的设备是在2010年7月5日,该设备为联通Wi-Fi版iPhone 3GS,凤凰网科技并未查询到iPhone 4的入网许可证。

    回覆刪除
  5. 先達個場,好似黑社會堂口,個個古惑仔等水魚上釣。

    Ebenezer兄都有兩部轉手,賺唔少吧。專業人士都揾外快,我做IT人咁耐都未試過,脫節了。

    回覆刪除
  6. 哥斯拉:

    唉!乜鬼專業人仕吖,你去會計界嘅討論區睇下,就知好多會計師都好窮吓架,我就係其中一個喇!

    回覆刪除
  7. haha, 我同你一样賣鬼咗,原本直頭唔想去出嗰部訂左嘅机,但經啲朋友分析,咪去咯,結果賺左啲可以補貼電話費。

    回覆刪除
  8. laulong:

    哈哈,原來連學術界都有玩^^

    回覆刪除
  9. 9月7日,有媒体报道iphone4已经获得入网许可,许可证号是02-8573-104226,并且登出了电信设备进网管理网的截图,可以看到完整信息。因此,舆论普遍认为这是扫清了iphone4进入中国的最后一关,不久,iphone4就会进入中国市场。但是非常令人不解的是,9月8日,记者查询相关网页时发现,在电信设备进网管理网站上,无法查到02-8573-104226这个许可证号的相关信息,通过昨天的网页链接进去发现,原来的内容已经完全删除,也就是意味了,一个好象已经通过的进网认证,现在又作废了。
    本来进网许可是没有悬念的,只是一个例行的检测,原则上不会有太多的人为因素。但是似乎发出的许可,又被取消,反而反映了后面的一些隐情和疑问。而上市能否按时,也变得模糊起来。 (本文来源:飞象网 )

    回覆刪除
  10. 我部iphone4到左啦, 宜家先達個價係幾多, 32G賣幾多至OK, 賜教一下.

    回覆刪除
  11. 肥貓:

    我都係睇實HK discuss d 報價架咋。

    先達price 9月9日中午12:30分
    32GB sold$7,550

    But我上星期五放16GB,HK discuss報$6,700,但我都放到$6,850

    回覆刪除
  12. 唔該哂!

    中環問價得7k咋!!

    問吓貓生先, 呢d拋頭露面既野梗係等佢出馬.

    回覆刪除
  13. 肥貓:

    妳叫貓生去放啦,先達個場全部都係好似同黑社會做買賣咁樣架。

    回覆刪除
  14. 最新消息, 先達話唔要iphone4..... 仲好, 可以自己用 ^__^

    回覆刪除
  15. 肥貓:

    先達話唔要iphone4?雖然昨日32GB個價俾人質緊,但仍見好多人仲出緊貨喎?!

    點都好,妳都係原本諗住自用啫,話之佢啦,係咪?^^

    我都有留2部16GB自己同老婆用,第時出白色再換部俾老婆。

    回覆刪除
  16. 查實你用得到i-phone幾多成的功能呢?我的電話主要是打出打入,間中冇相機在身時代替下。

    回覆刪除
  17. Coffee n Tea:

    我每日必用功能(除打出打入同埋影相影短片)如下:

    1)Check 天氣(收突發天氣報告);
    2)Check e-mail(收e-mail提示);
    3)睇生果,東方,頭條,730,信報,即時新聞;
    4)做收支管理;
    5)睇股票;
    6)聽收音機(港台&商台);
    7)聽歌,睇MTV,youtube;
    8)睇&覆Blog,Facebook,MSN &上網;
    9)睇聖經 & eBooks;
    10)查中文英文發聲字典;
    11)查倉頡碼;
    12)查自己各樣嘅密碼;
    13)& 間中...
    keep fit 時做保健管理;
    出差時做鬧鐘&計數機;
    睇 openrice,
    買飛睇戲;
    搵巴士搭&check 船期;
    唔職路時睇地圖;
    仲有...
    好急嘅時候->搵厠所

    回覆刪除
  18. 哦!差不多等如我係電腦上做的嘢!
    值回票價!

    回覆刪除
  19. Coffee n Tea:

    妳都好似肥貓咁,加入 iPhone一族,玩吓啦^^

    回覆刪除