2013年4月19日

酒店奇遇記II


網上圖片

好耐以前,Edmond 係我上級,佢負責帶住我上大陸出 job

我地做嘢嘅地方在一個偏僻小鎮入面,果度冇咩商店,但唔知點解,卻有好多洗頭鋪,唔通當地居民特別頭痕?我地周不時都可以見到啲洗頭妹妹瞓晒喺鋪前休息,姿態撩人。Edmond 教導我:「千萬唔好幫襯呢啲鋪頭,因為妹妹仔會引你上閣樓,之後溶咗你都未天光。」師兄真係有經驗,我心諗。

有一晚,大約十二點幾,我一個人在酒店房入面瞓著咗覺,突然電話響起把我吵醒。對方話自己係酒店員工,剛剛想送洗好咗嘅衣服俾 Edmond,但點知發現佢房間冇人,所以問可唔可以交低俾我。我梗係唔肯啦,心諗:「丟咗佢算啦。」

我以防有詐,即刻打去 Edmond 房間求個明白,點知,真係冇人聽。

我喺度諗,個酒店員工會唔會係專登爆俾我知, Edmond 夜媽媽偷雞去咗玩呢?佢去邊度玩呢?佢去玩啲咩呢?我突然記起,師兄話過佢幾喜歡按摩個播,佢仲講過只會去啲正正經經嘅地方添。我查一查酒店房間本大薄,發現原來酒店入面真係有間美輪美奐美女如雲嘅按摩中心,唔洗諗,Edmond 一定去咗果度玩腳仔按摩啦,並且,個場一定係正正經經啦!

我又諗,個酒店員工會唔會只係借送衫之名,走嚟順便推介我試吓享用佢 offer 嘅服務呢?我再望吓本大薄,死,原來個場仲有外賣添架!

我越想越驚,隨即丟咗本大薄,掛起電話,鎖實啲度門,立刻攞本聖經出嚟,唱詩、讀經、祈禱、懺悔!

23 則留言:

  1. 令我想起了 American Pie,
    笑死~~

    回覆刪除
  2. 「美輪美奐美女如雲」
    「腳仔按摩」(重點!)
    「一定係正正經經啦!」

    爆笑

    回覆刪除
  3. Bungy-Zoe:

    其實official term 係「雀仔按摩」,不過我唔想寫得太白啫。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 卡臣:

      對!我冇寫到我點樣chok到Edmond認自己真係去咗玩^^

      刪除
  5. 回覆
    1. CC:

      妳設身處地想吓,其實係好得人驚架。

      刪除
  6. 電話來時還以為Edmund揾你買兔仔添!

    回覆刪除
  7. 最尾那八個字係真定假呀? 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. DeepC:

      果晚我..我..我唔通唱張國榮果首「無心睡眠」?無...無理由嘅=_=!

      刪除
  8. 宜便,这么爆,算不算出卖男人? 嘎嘎嘎嘎嘎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 这么说,您就是 男奸!(derived from 汉奸!)

      哈哈哈~~~

      刪除
    2. 嘿嘿:

      似乎係那個酒店服務員出賣了 Edmond, 出賣了男人,而我,卻擔心她向我出賣女人。

      刪除
    3. 学到!厉害回答,谢谢。

      我已经学会怎么替自己辩护了,我不是“男奸”!

      嘎嘎嘎嘎嘎~~~

      刪除
  9. 去內地真喺乜都有,少啲定力都唔得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,內地乜都有,因此我仲末寫完,且看往後新帖吧^^

      刪除