2009年5月22日

eTAX 好弱雞?

昨日,打算經稅局嘅 eTAX 系統去填稅表,打入咗部份資料之後,按儲存鍵。本來想首先 check 一 check 已經輸入咗嘅data 係唔係正確之後,然後先再稍後輸入其餘嘅資料,點知,發覺 eTAX 系統有關輸入新資料嘅功能,唔知點解硬晒軚唔work,果份未填完嘅稅表除咗submit 選擇外,input 嘅功能 frozen 哂,我唯有即時打熱線求救。

好快,電話有人接聽(抵讚),對方即時俾咗我好清晰嘅答覆:「政府行新嘢係一定會有d問題架喇,(我心諗:吓?新?!)你去改行填番hard-copy喇。」

收線後我喺度諗:「究竟係唔係淨係 eTAX 弱雞咁簡單?」

6 則留言:

  1. HOTLINE竟然有人聽 ?應該去買mark 6~~

    回覆刪除
  2. 篤篤篤撐:

    係播,真係唔打唔知時運高潻!

    回覆刪除
  3. eTax這玩意,祖國大陸已經實行多年。香港前幾年已推出,但堅持要有電子證書的用戶才可以用,但電子證書搞極都唔流行,終於肯放棄堅持,算係咁囉...

    回覆刪除
  4. Bittermelon:

    我當年第一次間都有申請電子證書,依家諗講起呢樣野,真係唔知好嬲定好笑。

    回覆刪除
  5. 我都有用eTax 做submission

    臨submit 前先save
    submit 後卡住就close左佢
    再從新登入, 之後有番曬頭先入既資料
    一輪next 後就submit 到ga la!

    回覆刪除
  6. Schmuck:

    好感謝你的提點!

    其實我都有如你所教的曾經去試過,只可惜都不成功,所以我才打 hot-line 求助。

    回覆刪除