2009年6月25日

聚舊

昨日,唔知搞乜鬼,一日之間分別有兩個唔見咗好耐,佢地又互相唔識嘅舊同事打電話嚟,話要約我去聚吓舊。結果,一個約咗下星期見,一個就昨晚同佢去食晚飯。我放低電話時,心中好懷疑自己係唔係有d乜野事?點解d冇見咁耐嘅朋友都要嚟見吓我一面?!

昨晚見果位舊同事原來喺過往幾年station咗喺上海,今年剛剛回港,所以就搵吓我出嚟聚吓。同佢冇見咁耐,佢都係冇變,都係咁鍾意吹水,結果,噚晚我同佢喺間地踎酒樓吹水唔抺咀。

坦白講,大家男人老狗仍然可以長久keep住友誼,冇見好耐出到嚟仲有計傾真係好唔易,真係好珍惜!

7 則留言:

  1. 我最近才與一班中文系的同學飯聚,畢業28年了,鬢毛已摧,不無感慨!

    回覆刪除
  2. 我同我d老友聚舊都是愛去地痞酒樓,特別懷念讀書時大家走堂去飲茶,一大班人柴娃娃,此情不再了...

    回覆刪除
  3. laulong:

    Wow,能維繫28年真是不客易!難的,難得!


    Bittermelon:

    你提起走堂,又令我想起好多學生時代嘅往事...

    回覆刪除
  4. O甘arm, 我尋日又同20幾年冇見過既學生報老鬼痞大排檔

    回覆刪除
  5. 嘩,你地個個都係20幾年冇見嘅聚舊,小弟同你地比,甚覺汗顏!汗顏!

    話時話,出嚟聚舊去兜痞,真係幾鬼過癮!

    回覆刪除
  6. 有得聚舊係好幸福架...
    我的舊友買少見少啦!
    而且女性結左婚通常都掛住屋企會少見面d,冇男人咁長情.

    回覆刪除
  7. 聶秀康:

    男人長情?好多女人都話我地寡情幸架?

    回覆刪除