2010年7月21日

問你點頂?!

原來完全係香港人唔啱!!!

(RTHK 2010-7-21 HKT20:50即時新聞)
西 貢 大 浪 西 灣 一 幅 臨 海 土 地 被 剷 平 , 引 起 社 會 關 注 , 擁 有 該 地 的 蒙 古 能 源 主 席 魯 連 城 發 表 聲 明 說 , 工 程 明 天 起 暫 停 , 公 司 會 與 不 同 部 門 和 團 體 溝 通 , 希 望 達 致 共 同 可 接 受 的 解 決 方 案 。

魯 連 城 的 發 言 人 說 , 今 次 決 定 , 是 因 為 事 件 引 起 各 方 揣 測 , 製 造 不 必 要 的 磨 擦 , 破 壞 社 會 和 諧




當年今日:25.5度

9 則留言:

  1. FB群組裡面有以下嘅留言:

    今日我去到現場,食飯時個地盤工頭咁啱喺隔離打電話,話個池工程其實已經做完,今日係做平整,星期五會運D挖泥機走,會向漁護署申請,三百蚊搞掂!魯連城話听日停工,誠意有幾多大家睇到!

    回覆刪除
  2. xiao zhu:

    魯連城攞明只係做吓表面功夫啫:(

    回覆刪除
  3. 明報訪問過在當地往了幾十年老伯(好似係村長), 老伯卻讚成動工, 他說別人來西貢旅行, 根本不知道該處居民資源貧乏而無助, 現在的工程老伯覺得可以改善當地環境......

    我不太清楚事件, 不過覺得事件總在多個角度去看.

    回覆刪除
  4. //現在的工程老伯覺得可以改善當地環境

    怎樣改善了什麼環境?

    回覆刪除
  5. 肥貓:

    就算佢將果度變咗天堂咁靚,都只係魯生自已一個可以享受!而且,係破壞大浪西泥俾佢享受添!

    政府冇好好保護公產,搞到珍貴嘅後花園俾人佔有咗,真係好離譜!

    回覆刪除
  6. hkeric:

    係改善魯生塊地,再好d圍住大浪西,俾佢更容易自已獨嘆。

    回覆刪除
  7. “就算佢將果度變咗天堂咁靚,都只係魯生自已一個可以享受!而且,係破壞大浪西泥俾佢享受添!”
    “係改善魯生塊地,再好d圍住大浪西,俾佢更容易自已獨嘆。”

    根據各執法部門的觀察,工程(包括污水排放等)似乎並未對魯生塊地以外的郊野公園構成破壞(否則,執法部門已可以向魯生發告票)。那麼,請問魯生令大浪西受到甚麼樣的「破壞」。魯生塊地原來就是荒廢了的私人農田。它原本就不是「公產」。以往是村民沒有意志及能力阻止其他人進入他們的私人農田而已。

    回覆刪除
  8. 太多太多為富不仁喇! 所以香港先咁多怨氣怒氣. 但政府同其他人卻調轉頭嚟講.

    DKLM!

    回覆刪除
  9. 梁巔巔 & 匿名:

    係理直氣壯又好,係胡混邏輯又好,分享不同見解都係好事,始終相信,真理係越辯越明。

    回覆刪除