2011年9月15日

春天不再來?

網上圖片
在六月初曾經作過市況初探,當其時所見的大市去向,是游走於牛市二期④浪下降調整的上落市格局當中,雖見有越走越弱的勢頭,然而形態仍未見被破壞。

可是打從六月起,整體港股股價高於 250 天平均線股份比例已下破到了 50% 的分界線以下,換句話說,六月時勢危的警號已經開始嚮起。由六月到七月,恒指月線 RSI 越來越趨近50,單邊跌市之勢越見明顯,警號亦越嚮越洪亮。到八月初上落市區間終於給跌破了,月線 RSI 亦下破了 50 關口,單邊跌市形態已成!

儘管恒指曾幾度跌穿萬九點,但是2009年6月12日①浪頂的19,162點,之前卻從未曾出現過連續三天被跌穿的記錄,因此,技術上這仍然未算真正被突破了。根據波浪理論,④浪浪底是不可能低於①浪浪頂的,若然真的連續三天跌穿19,162點的話,突破才會被確認,亦即是說,一個由「牛二」跳過「牛三」的熊市才會被肯定下來。

且看.....
2011年9月12日:19030點;
2011年9月13日:假期休市;
2011年9月14日:19045點;
2011年9月15日:19181點(最後5分鐘又重上19162之上!)

今天勉勉強強地捱過了「熊一」的測試關口,真神奇!下次是否又會同樣地好運?
現時美匯不斷攀升,後市走勢看來仍然暗淡。

基於杜氏理論,「牛二」之後理應是「牛三」;按照波浪理論,④浪之後應該是⑤浪。或者簡單一點的說,「最後升浪」照理應該要來臨的,但是為何現時在技術上倒完全沒見到半點跡象?

是否,經濟氣候更替就如現在四季氣候反常了一樣,已經給人類弄壞,春天不再會來?

眼見刻下希臘債務危機爆發幾乎已成定局,歐洲銀行擠提大有可能之際,主觀意願仍想儘量寄望祖國在持續經濟增長下,香港最終得到蔭庇而令升浪再臨,這個幻想是否一定不切實際?

(本文並非任何投資誘勸或建議)


Ref:
1) 20103林一鳴(東方日報專欄)光陰似箭,日月如梭:牛市一周年溫故知新
2) 林一鳴,波浪理論的基本形態,林一鳴博士後Blog1/1/2007



當年今日:
新女傭
食好嘢

16 則留言:

  1. 仲有得跌.

    另, 我仲加慘! 因為港幣 vs RMB, 唉, 哈, 嗯, 好快見7!

    回覆刪除
  2. 梁巔巔:

    希望港幣跟美金咁,好快起番啦:)

    回覆刪除
  3. 講開春天,老兄幾時介紹女仔來? XD

    回覆刪除
  4. 若缺齋老人:

    哈哈,春天都未到你就春心動嗱?

    回覆刪除
  5. 股市的嚴冬已至, 春天還會遠嗎?

    回覆刪除
  6. 匿名:

    反而,我覺得現在似秋天多d

    回覆刪除
  7. 第一目標:198
    第二目標:205-206

    過左第一目標,放一半;到左第二目標,放埋個一半;去唔到第二目標兼再下插第一目標,清倉;

    連第一目標都唔到,忍痛止蝕.....

    回覆刪除
  8. 其實我完全唔明你寫RSI 、波浪理論 ......

    我好衰, 淨係覺得個市跌唔夠,然後又大部份人都睇跌,咁即係未係時候買貨喇。

    希望個市快D跌,咁我唔洗再等!

    回覆刪除
  9. Jay:

    留得靑山在,那怕沒柴燒?!

    Good luck!

    回覆刪除
  10. 小星:

    淨係覺得個市跌唔夠.....希望個市快D跌....

    妳咁坦白,會有好多人好傷心架^^

    回覆刪除
  11. 俾你啲波浪 fing 到暈!

    大市抽上扯落,淨係知道牛證又慘熊證又惨!

    回覆刪除
  12. 校長:

    你會暈浪?咁小心d女經紀喇^^

    回覆刪除
  13. 股市的春天一定會來的,希望在明天嘛.但氣候的春天就...

    回覆刪除
  14. Bittermelon:

    係臨尾五分鐘先升番上去,咁都得?

    好可能,咁樣證明人定勝天都唔奇!

    回覆刪除