2011年3月7日

驚蟄狂想

網上圖片
昨晚瞓瞓吓覺,忽然俾窗外傳來嘅雨聲嘈醒,我伸個頭出嚟,一睇,噢!果然係一場好大嘅春雨,我個心霎時間好盪漾,皆因我思慕咗好耐嘅春意,終於俾我感覺到佢個 feel 喇,我忍唔住,細細聲叫咗出嚟:春天呀春天,我等咗你好耐喇!

忽然咁有春意,又瞓唔著,有乜好做呢?

結果,我思考咗做人嘅道理,思考在新嘅一年有乜嘢要反省,思考埋有乜嘢要認罪悔改添!


相近舊文:驚蟄之後

32 則留言:

  1. 驚蟄是春雷響聲驚醒打醒了在冬眠的蛇蟲鼠蟻和在 hibernation 的動物!

    回覆刪除
  2. The inner space:

    昨晚好似冇乜打雷wor:)

    回覆刪除
  3. 有!未完朋友所托:仲未同我去你度貼徵女友廣告!

    回覆刪除
  4. 春雨、盪漾、做人嘅道理...

    呵呵 ~~~

    回覆刪除
  5. 原來思春係咁樣解釋嘅!

    回覆刪除
  6. 若缺齋老人:

    睇嚟,你個心仲盪漾過我喎:)

    回覆刪除
  7. laulong:

    好自然嘅舖排,係咪?

    回覆刪除
  8. 原來是:
    小樓一夜聽風雨,

    不知有否:
    深巷明朝賣杏花。
    矮紙斜行閒作草,
    晴窗細乳戲分茶。

    回覆刪除
  9. 难道你的体内的虫虫也跟着蠢蠢欲动?哈哈哈~~~

    回覆刪除
  10. l.minor:

    思完之後,最後都係要瞓覺:)

    回覆刪除
  11. The inner space:

    "晴窗細乳戲分茶"

    我鍾意呢句:)

    回覆刪除
  12. 嘿嘿:

    不應說是蠢蠢欲動,春天是叫人朝氣勃勃才對呀!

    回覆刪除
  13. 卡臣:

    係呀,我常常喜歡思考架^^

    回覆刪除
  14. Anonymous:

    哈哈,另一句好句^^

    回覆刪除
  15. 嗬嗬嗬!
    春潮帶雨晚來急
    下一句是:
    野渡無人舟自橫

    回覆刪除
  16. The inner space:

    好淒美咁喎^^

    回覆刪除
  17. 看完你張圖, 還猜你在講 打 小 人! Haha

    回覆刪除
  18. 喂喂喂! 没有春虫虫,岂不是白勃啦!

    哇~ 嘎嘎嘎嘎~~~~~


    回覆刪除
  19. 我和周公談得太投入,
    瞓到成隻死豬咁,
    乜春心春雷春雨都無聽到啊,
    估計只有鼻寒聲喳!

    回覆刪除
  20. DeepC:

    非也!我一向反對暴力嘅:)

    回覆刪除
  21. 新鮮人:

    你發吓春夢都唔錯吖^^

    回覆刪除
  22. 我都唔知點解又係咁,係個晚半夜醒咗但又瞓唔著.

    回覆刪除
  23. Bittermelon:

    所以話呢,中國嘅氣節真係唔簡單,hehe^^

    回覆刪除