2011年9月14日

小心匯豐

網上圖片
在六月中的時候我搬家了,當時第一時間已經在 HSBC 的網上銀行系統中,更新了新的地址。

小弟一向支持環保,所以月結單通通都選擇了只收soft-copy,因此一直以來,我都不會收到銀行月結單 hard-copy 的。小弟也一向大意,很少會細閱soft-copy月結單(尤其是地址的部份),因為我有需要檢查賬目時,會比較喜歡用網上銀行系統去即時查閱。

直至上星期,我要求了 HSBC 寄給我一本新的支票薄。怎料,我所收到的支票薄,是經郵政轉遞服務,由舊地址轉寄給我的。我細心檢查支票薄的首頁,是舊地址!我再細心檢查最近各 soft-copy 月結單的地址部份,也是舊地址!我再上 HSBC 網上銀行系統去檢查我的銀行戶口客戶資料部份,是新地址!!

我隨即打去 HSBC 客戶服務部查詢,銀行職員經檢查後,也確認了我在六月中,已經成功地在銀行系統內,更新了我的新地址記錄。我問他為何月結單仍被寄去舊地址?是否銀行系統有問題?答覆是:「對唔住!」

相信大家都有理由相信,匯豐是一問值得信賴的銀行,它應該有很好的內控足以令大家好放心才是,然而現在居然發現了如此 silly 的毛病,你說是否「得人驚」?

(本文並非任何投資誘勸或建議)


當年今日:
暫時情人
睇科騷 II

24 則留言:

  1. 不,只是在六月時搬了一次吧了。

    回覆刪除
  2. 真得人驚, 多些提醒. 依刻股巿重慶農村商業銀行跌9.5% 又得人驚.

    回覆刪除
  3. haode2010:

    重慶農村商業銀行跌(3618)本身底子已經好差架喇,再加上現在吒個時勢,仲唔衰多幾錢重?!

    話時話,你唔係揸住咗呢隻嘢吓嘛?

    回覆刪除
  4. 為求安全,
    我會親身到各銀行做手續,
    安心好多!

    回覆刪除
  5. 新鮮人:

    仲要之後check實佢地有冇執行到出嚟,先至萬無一失。

    回覆刪除
  6. 香港銀行的後勤部門逐漸移離香港, 銀行的服務質素日漸淪落是必然的事.

    回覆刪除
  7. 匿名:

    我好擔心HSBC裁完三千人後,服務質素會變成點:(

    回覆刪除
  8. 獅子銀行仲好多年攞優質服務獎架,
    哩啲所謂獎,
    都係喂喂喂,
    毫無意思的!

    回覆刪除
  9. 新鮮人:

    獅子銀行年年攞優質服務獎,即係話,其他銀行d服務仲差囉!

    回覆刪除
  10. HSBC, 著數不斷識瀨到盡, 但服務質素就成反比!

    仆街集團之一.

    回覆刪除
  11. 你呢d大戶要睇緊d自己個戶口~~~~

    回覆刪除
  12. 梁巔巔:

    佢地對d大戶嘅服務都唔差架,只係對我呢d貧窮人嘅質素冇咁好啫:(

    回覆刪除
  13. 宅男:

    做大戶?我都想呀!

    回覆刪除
  14. 如果你舊地址的新住戶拆你的信,噢!大戶,我唔敢想像!

    回覆刪除
  15. Coffee:

    好彩我戶口冇乜錢,如果唔係就大鑊!

    回覆刪除
  16. 講真, 業務越複雜, 越容易出錯, 加上抄人, 新人未夠training就上位或迫住接不熟悉的工作, 出錯率增加一點也不奇.

    回覆刪除
  17. DeepC:

    我都係咁諗,所以我打電話同d職員傾時都好好聲氣,仲有我反映咗、知道跟進咗就算,費事因我累人人頭落地!

    回覆刪除
  18. 你唔覺收少左借錢廣告咩?

    回覆刪除
  19. hkeric:

    process 點解唔係automatic,可都想知!

    另外,係就係收少咗借錢廣告,不過收多咗投資廣告wor:(

    回覆刪除
  20. 建行也有差不多相同的情況呀!

    回覆刪除
  21. Bittermelon:

    師兄,你指建行Internet baking 有類似問題?還是跟 HSBC 一樣,不斷發送投資廣告給你?

    回覆刪除