2015年12月12日

衝動

某夜,一個人正要穿過鵝頸橋底,不遠處忽然傳來震耳的拖鞋聲:拍、拍、拍、拍、拍....驀然,我血脈頓時沸騰,心中好有好有衝動.......

放心,雖然我近來犯小人,但我也不會蠢到用這種不文明的方法來發洩的!

17 則留言:

  1. 晚上經過都會兜路避開堅拿道東和堅拿道西夾電車路的軒詩道這一個位置
    哈哈哈哈哈 可能現實的我 先小人後君子 步步為營 過份保護自己
    做得小人太多 心虧嚕!!!!

    我個 牌匾寫到明是小男人一個無咩內涵 顧名 the inner space

    回覆刪除
    回覆
    1. Space 兄:

      我只信 Space 兄係一個君子,絕對唔係小人!

      不過咁,就算係君子都有機會俾人暗算,所以,Space 兄步步為營都係啱嘅!

      刪除
  2. 我有經過過,
    但無細心留意過,
    作為民間傳統,
    我反而有興趣去看一下,
    了解一下,
    而且現代人壓力大,
    作為一種發洩都幾好丫,
    就好似有人會向住樹洞大叫一樣,
    不傷人又可以渲洩不滿,
    不錯丫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但假如有一日,係街上偶然咁撞到有人揸住我張相拍拍拍,我諗我唔會同佢點下頭,問候一下咁簡單囉。

      刪除
    2. 當然啦,
      如果係我。。。。
      我一定會立刻花兩倍錢,
      請兩位阿姨打返佢小人,
      仲一定要係佢眼前表演呀,
      哈哈哈…

      刪除
    3. 新鮮人:

      哈哈哈,高明^^

      刪除
    4. 打一次收費若干???

      用張相片就得價拿?

      space

      刪除
    5. Space:

      收幾銀我真係唔知,你有興趣不如自己去問下^^

      至於相呢...當日我見有條友,在手機上show張相出泥,個姨姨就手起拖落識得打喇,專業!

      刪除
  3. 近期的事?打小人唔係有特定日子?

    回覆刪除
  4. 近期的事?打小人唔係有特定日子?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上星期的事。

      我估日日都可打小人,否則班打手點搵食?

      刪除
  5. 傳統在 廿四節氣 驚蟄 打小人!!!


    space

    回覆刪除
    回覆
    1. Space:

      如果想打人,日日都可以係驚蟄。

      刪除
  6. 入嗮垃圾箱播 !!!


    space

    回覆刪除
    回覆
    1. Space:

      唔知點解blogspot咁叻,下下都識得將你d post 直接放入垃圾桶。

      刪除
    2. 我啲小人多到由鵝頸橋排到入柴灣打窮我哥荷包嚕!!!

      打手機相? 個手機仲有得淨嘅 。。。。。。。。。

      最有效用是在驚蟄嘛
      九大恆星 方位正確
      唔會誤中副車
      平常日子 未必開工
      聽聞淨得 兩三個選擇少啲


      space

      刪除
    3. Space 兄:

      你打時打,千萬請放細佬我一馬,謝甚!

      刪除