2009年9月2日

七月十四

是日農曆七月十四,是民間傳統中盂蘭祭鬼的節日,有說這月鬼門關大開,遊魂野鬼四處走。

小時候,母親總愛一到七月十四的晚上,就帶著我走到所住屋邨附近的路邊去燒街衣。記得當晚的屋邨一定火光處處,管它是在別人的舖前或是車旁,總之,到處都是祭祀的地方!

我好覺得,在夜空下,馬路邊舞動著的那堆野火好淒美,衣紙徐徐在火中灰飛煙滅,然後灰燼揚在空中消散,好浪漫。然後,我再一手拿起幾個毫子狂擲出去,好豪邁!

自上了中學以後,農曆七月就變成了搞露營、宿營的好季節。同學間,最愛在盂蘭節的晚上,在荒郊野嶺外,或是在村屋斗室中,擠作一團說鬼故事。女同學總愛說:「好驚好驚!」可是又要:「再講再講!」雖然在一片漆黑當中鬼故事越說越恐怖,大家緊靠依偎著的身子卷曲得越發繃緊,但在暗地裡,卻是越怕越興奮!

16 則留言:

  1. 農曆七月, 阿媽一定唔俾我去旅行/宿營, 冇機會抽水tim~~

    回覆刪除
  2. 家人無燒衣習慣,
    大個咗係街見到夜晚燒衣啲火覺得好靚,
    但係啲人燒完將啲垃圾掉係街就好無公德心! =(

    回覆刪除
  3. 7月14...自細就比屋企人嚇,仲唔比我地去夜街添呀,音功.

    回覆刪除
  4. 浪人m:

    Em~~ 你壞壞,哈哈哈!

    回覆刪除
  5. 篤篤篤撐:

    你阿媽唔俾你去旅行/宿營,可能係怕你俾人抽水呢,哈哈!

    回覆刪除
  6. 新鮮人:

    喺我阿媽帶我去燒衣嗰代,唔單只成街灰燼垃圾,仲有通地毫子。

    回覆刪除
  7. Bittermelon:

    7月14冇得去夜街,慘慘!

    回覆刪除
  8. 七月十四去露營.... 好似吋啲鬼片既情節!!

    回覆刪除
  9. 謝謝你把我的感覺重回。

    那一堆堆的火苗,在路燈,悲憐而詭異!

    回覆刪除
  10. 肥貓:

    講落又似喎,會唔會啲鬼片抄我地橋呢?

    回覆刪除
  11. laulong:

    哈哈,原來你都有我咁浪漫^^!

    回覆刪除
  12. 細過好似無乜出過夜街...其實可能係失憶...

    回覆刪除
  13. hkeric:

    你細個真係乖乖仔喇:)

    回覆刪除
  14. 台灣叫中元節,要用水果餅食拜神!

    回覆刪除
  15. 聶秀康:

    妳唔講真係唔知播,多謝提點!

    回覆刪除