2009年9月4日

今晚决定不去夜街,回家吃饭!

为要实践做好爱护家庭的责任,强化与妻儿的沟通,决定鼓足干劲,下大气力,不断提升自我素质,努力抓紧中心重点,带动家庭团建工作,加强家庭组织的建设,切实促进家庭的长远发展,为优化家庭发展环境提供坚实保障,为实现建设目标创造有利条件。

思想指导人的活动、解放思想永无止境。要做好新形势下的爱护妻儿工作,首先要进一步解放思想、更新观念,以思想的大解放为动力,推动学习家庭科学发展观的理念。

对于今后的家庭沟通合作发展,是态度明确地,实是求是地,切实搞好对妻子重要讲话的学习工作。通过摸索调硏,结合实际情况,不畏困难,多下苦工多想办法,落实执行妻子所提出具有针对性意义的严肃指导性意见。

21 則留言:

  1. 簡體字,仲要係大陸語法,勁!

    回覆刪除
  2. 回家吃飯?! 好呀!

    不過係唔係你煮飯先? 要老婆煮, 會好辛苦佢喎?

    回覆刪除
  3. 肥貓:

    當然係番屋企欣賞老婆大人嘅手勢啦,至於執嘢洗碗嗰啲卑下工作,就留番俾我喇:(

    回覆刪除
  4. 好彩我只是嘢洗, 不用洗碗. 因為達不到太太的清潔標準.

    文章的中國特色很有趣, 但想起文化大革命就很害怕.

    回覆刪除
  5. Quality Alchemist:

    哈哈,你屋企有關洗碗嘅品管質量一定相當高^^

    回覆刪除
  6. 好國內指導思想式公告啊!

    廚房CEO都係女人精明些.

    回覆刪除
  7. 好似要好出力咁喎?
    都唔似係發生自內心喜悅而去做嘅!
    嘻嘻~~~

    回覆刪除
  8. 聶秀康:

    呢舖係住家式指導性思想!


    新鮮人:

    Emm~~~~係發生自內心喜悅0架!

    回覆刪除
  9. 哈哈,真係好粹佬,甚至好老八路!

    真抵死!

    回覆刪除
  10. laulong:

    哈哈,學吓中港融合啫,嘻嘻^^

    回覆刪除
  11. "今晚决定不去夜街,回家吃饭!"

    阴曆七月十四呀.....

    回覆刪除
  12. 梁巔巔:

    哈哈,今晚只係家常便飯,唔係做節?

    回覆刪除
  13. 唉呀,咁無男子氣慨,無眼睇了 ;>

    回覆刪除
  14. 返屋企食飯,幾好丫!
    如果唔係老婆一個人食飯好慘架

    回覆刪除
  15. Xynthia:

    歡迎光臨!

    係呀,成日出夜街都幾赲駕。

    回覆刪除
  16. >>執嘢洗碗嗰啲卑下工作, ,就留番俾我喇

    我都係負責煮, 貓生負責洗碗.

    無男子氣慨!?

    點會!! 男人努力洗碗的樣子好令女人感動架!

    回覆刪除
  17. 肥貓:

    係呀,我個樣成日都令女人感動架,嘻嘻!

    回覆刪除
  18. >> 我個樣成日都令女人感動架

    完全明白!!

    回覆刪除