2009年9月22日

封路

剛過去嘅星期日,無無聊聊咁唔知做乜又有巡遊,搞到尖沙咀封晒啲路;咁啱嗰日有人喺文化中心註冊結婚,我要去觀禮。

喺文化中心註冊結婚係一件好快手嘅事,一對男女入房搞十五分鐘就完事,然後俾我地用電話係咁咦影幾張相,拍幾條片用嚟日後放上youtube,三扒兩撥搞多幾嘢就搞掂!

因為好特別嘅原因,離開時我陪一對新人走去搵的士撘。

等咗好耐,條路開始解封,上到的士,司機搭訕:「做完伴郎伴娘呀?乜伴娘都戴咁多金器啊?依家啲金好貴播!」
「唔係做完伴郎伴娘,係剛結完婚!」新郎好冇癮咁答。
「乜結婚唔係坐花車嘅咩?」的士司機仲喺度問。
「架花車放低咗我地去行禮之後就遇正封路,番唔切嚟pick-up我哋,其他衫又喺晒啲車度,搞到換唔到衫,仲要著成咁通街走,搵車搭。」新郎答。
「咁啲老爺奶奶屋企人呢?」司機又問。
「等唔到車,走晒去天星撘巴士!」新郎答。
「我都就嚟七十歲人喇,結婚要搭的士同巴士我都係第一次聽,哈哈!」司機喺度笑。
大家無言。=__=!

13 則留言:

  1. 嘩咁橋, 我當日930紅錦路去觀禮, 不過..準時到但我閂左門, 我廢事入, 出面等, 跟住影左陣相, 番屋瞓

    回覆刪除
  2. 浪子m:

    紅錦路嗰處應該冇咁煩,你應該閃都閃得快啲啦。


    鹿米館:

    係呀,俾佢吹脹!

    回覆刪除
  3. 咁都好特別啫,值得紀念呀^^

    回覆刪除
  4. hkeric & Bittermelon:

    雖然係特別,但我諗對新人都幾冇癮。

    回覆刪除
  5. 咦,嗰日下午我都喺文化中心呀!

    喂, 喂, Ebenezer, Ebenezer, 你喺邊呀)))))))))

    回覆刪除
  6. laulong 校長:

    你嗰日係去表演抑或係...結婚啊?

    我當日11:15-11:45喺婚姻註冊處觀禮,你呢?

    回覆刪除
  7. 個的士司機應該係悶得好緊要先至咁多講, 有時佢地都好慘架, 不過我都幾鍾同的士司機傾計!!

    回覆刪除
  8. 肥貓:

    個司機個口真係冇停過,不過佢都幾過癮,哈哈!

    回覆刪除
  9. When I was doing the ceremony in Norway, I have to drive the car to the Court and back home myself. What's more difficult was my wife has to do her own makeup and hair. It's an unique experience as well.

    回覆刪除
  10. 的士佬都喺咁长气的啦!

    坐的士巴士结婚的确很新潮过坐脚车。呵呵~

    回覆刪除
  11. Desertfox:

    That means you didn't drive your wife home and she needed to grab a cab?


    嘿嘿:

    哈哈,那對新人一定有深刻記憶。

    回覆刪除